تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
امروز نیوز

آدرس آی پی:
سیستم عامل:
نسخه: بیت
اندازه تصویر:

امروز نیوز

خوب نیوز
صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت
تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

درباره ما


خبرنامه وبلاگ


برای اطلاع از بروز شدن وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید

امکانات دیگر


نظر سنجی

آخرین مطالب

» چگونه یک سالن زیبایی افتتاح کنیم؟ شرایط راه اندازی آرایشگاه
» آهنگ مازیار فلاحی به نام «رویای واقعی»
» مهاجرت به قبرس (اقامت و تابعیت قبرس شمالی)
» آهنگ جدید علیرضا پوراستاد به نام «بیا بریم»
» اینورترها، کنتاکتورها، معرفی قطع کننده های مدار.
» آموزش تنظیمات شبکه VMware Workstation و سرور به زبان ساده
» معایب پرینترهای جوهرافشان در مقابل مزایای آنها
» روانشناسی توسعه فردی: ارتقاء مهارت های شخصی
» آهنگ قدیمی مسعود صادقلو و مهدی حسینی به نام با تو این دل
» هک عالی فالوور اینستا
» کلمه پایانی راهنما به آتشگاه اصفهان
» چه ویژگی هایی برای انتخاب ماشین لباسشویی مناسب مهم است؟
» علائم خالی شدن باتری جاروبرقی چیست؟
» چگونه هشت دریاچه الیمالات ساده به من کمک کرد تا موفق شوم
» خرید فالوور اینستاگرام - آیا بعد مهم است؟
» ویژگی های تشک طبی فنری
» چگونه با گوشی پادکست بسازیم؟ راهنمای کامل پادکست در موبایل
» عمو بادکنکی کیست و فواید حضور آن برای کودکان در جشن ها
» هفت نکته درباره تشنج چیست که نمی‌توانید از دست بدهید
» آموزش کراتینه مویرگی در ایران صورت

آرشیو

تبلیغات

<-content->

پشتیبانی آنلاین


آمار وبلاگ

تعداد آنلاین : 0
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 638
هفته گذشته : 644
ماه گذشته : 4486
سال گذشته : 70090
بازدید کل : 218085
تعداد پست ها : 39
تعداد نظرات : 0
پیج رنک : PageRank 0 out of 10

0

لینک دوستان


<-title->
<-content->
موضوع: | نویسنده: امروز نیوز



امروزه در اکثر خانه ها از جاروبرقی برای نظافت منزل استفاده می شود و اگر روزی جاروبرقی گیر کند، جاروبرقی کاری طاقت فرسا و بسیار خسته کننده است. کربن جاروبرقی بخش مهمی از جاروبرقی است که می تواند عملکرد صحیح آن را بسیار تحت تاثیر قرار دهد. اگر کربن جاروبرقی آسیب دیده باشد، کربن جاروبرقی باید فوراً تعویض شود، در غیر این صورت ممکن است مشکلات جدی برای عملکرد دستگاه ایجاد شود. در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که چه نشانه هایی وجود دارد که جاروبرقی بدون کربن است، چگونه جاروبرقی را بدون کربن تشخیص دهید و به شما می گوییم که چگونه کربن جاروبرقی را جایگزین کنید. اگر با جاروبرقی خود مشکل داشته اید و می خواهید دقیقاً بدانید که این مشکلات چیست، با این مقاله نماینده بوش همراه باشید تا در مورد علائم کمبود کربن جاروبرقی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

زغال جاروبرقی چیست؟

کربن جاروبرقی یک قطعه سیاه رنگ از گرافیت است که بسیار قابل حمل است. این قطعه کوچک در حرکت خود با کلکتور اصطکاک ایجاد می کند و دستگاه به خوبی کار می کند. حال اگر این قطعه بسیار کوچک زنگ زده یا آسیب دیده باشد، می تواند روی عملکرد جاروبرقی تاثیر بگذارد.

اغلب وقتی کربن جاروبرقی تمام می شود، مردم فکر می کنند که موتور جاروبرقی سوخته است، بدون این قسمت می تواند باعث خرابی موتور و حتی از کار افتادن آن شود. برای آشنایی بیشتر با نشانه هایی که کربن جاروبرقی تمام می شود، به ما مراجعه کنید.

چه نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد جاروبرقی شما کربن دارد؟

1- کاهش قدرت جاروبرقی:

اولین مشکلی که ممکن است در طول زمان با آن مواجه شوید این است که موتور جاروبرقی قدرت خود را از دست می دهد. کاهش قدرت پاک کنندگی می تواند ناشی از چیزی بیش از کاهش کربن در پاک کننده باشد. اگر می توانید این کار را انجام دهید، بهتر است فیلتر را باز کرده و تمیز بودن ذغال را بررسی کنید. البته این می تواند به دلیل کثیف بودن منیفولد یا نیمه سوخته بودن موتور باشد. اگر تجربه کافی در زمینه تعمیر جاروبرقی ندارید، توصیه می کنیم در اسرع وقت از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید تا جاروبرقی خود را تعمیر کند. می توانید تعویض و نگهداری فیلتر کربن خود را به یک تیم حرفه ای خدمات خانگی بسپارید.

2- جاروبرقی را فعال کنید:

گاهی اوقات با مشکل جرقه های جاروبرقی مواجه می شوید و این مشکل شما را می ترساند. جرقه های خلاء می تواند ناشی از مشکلات مختلفی از جمله مشکلات مدار الکتریکی جاروبرقی باشد. اما یکی از دلایلی که جاروبرقی شما جرقه می زند این است که کربن آن تمام می شود. وقتی کربن خلاء تمام می شود، نمی تواند اتصال برقرار کند و باعث ایجاد جرقه می شود. بنابراین بهتر است ابتدا جاروبرقی را باز کنید و بررسی کنید که آیا این مشکل وجود دارد و اگر کربن جاروبرقی تمام شده یا کربن آن کم است، آن را تعویض کنید.

3- موتور جاروبرقی را جدا کنید:

گاهی اوقات کربن جاروبرقی ممکن است به مرور زمان فرسوده شود و به طور یکنواخت متصل نشود. این باعث می شود که موتور خلاء به طور متناوب کار کند و به طور مداوم متوقف شود که به آن ریپینگ می گویند. اگر موتور جاروبرقی شما این مشکل را دارد، می توانید جاروبرقی را باز کرده و موتور را بررسی کنید تا در صورت آسیب دیدن کربن، آن را تعویض کنید.

4- خرابی موتور جاروبرقی:

از کار افتادن موتور جاروبرقی دلایل زیادی می تواند داشته باشد که یکی از دلایل آن تمام شدن ذغال جاروبرقی است. هنگامی که کربن جاروبرقی کاملاً تمام شود، اتصال با گیرنده برقرار نمی شود و این می تواند باعث از کار افتادن موتور جاروبرقی شود. توصیه می کنیم اگر در بدن شما است، جاروبرقی را باز کنید و به کربن نگاه کنید تا در صورت کوتاه یا فرسودگی کامل، آن را جایگزین کنید. بنابراین اگر متوجه شدید که زغال مشکلی ندارد، بهتر است موتور را خاموش کرده و برای بررسی موتور به جاروبرقی ببرید.

تا اینجا در مورد علائم فرسودگی کربن برای جاروبرقی صحبت کردیم. حال می خواهیم به این سوال بپردازیم که در صورت تمام شدن کربن جاروبرقی چگونه می توان آنها را تعویض کرد. با ما همراه باشید تا نحوه تعویض جاروبرقی زغالی را به شما آموزش دهیم. می توانید تعمیر جاروبرقی و تعمیر بخارشوی خود را در محل در هوم سرویس بسپارید.

نحوه جایگزینی دوده در جاروبرقی

در زیر گام به گام کربنات جاروبرقی را تغییر می دهیم، توجه داشته باشید که این کار به تجربه زیادی نیاز دارد، بنابراین اگر خودتان نمی توانید این کار را انجام دهید، حتما با تعمیرات جاروبرقی تماس بگیرید، با یک فرد مورد اعتماد تماس بگیرید.

1- جاروبرقی را از برق جدا کنید:

زمانی که می خواهید جاروبرقی را روشن کنید، با برق و موتور جاروبرقی کار می کنید، بنابراین مهم است که جاروبرقی به برق وصل نباشد تا برق گرفتگی نداشته باشید.

2- باز کردن جاروبرقی:

با استفاده از یک پیچ گوشتی مناسب، پیچ های واشر را با دقت باز کنید تا قاب آن جدا شود و به موتور دسترسی پیدا کنید. مراقب باشید که عملیات باید با دقت و آهسته انجام شود، زیرا ممکن است هنگام باز کردن پیچ ها، اجزای داخلی بیفتند و واشر را به درستی نگه ندارید یا در هنگام برداشتن قاب، کابل در قاب گیر کرده و پاره شود. بنابراین توصیه می شود برای جلوگیری از بروز مشکل سریع و با احتیاط عمل کنید. اگر واشر شما قدیمی است مراقب باشید فنر را از سیم کشنده جدا نکنید زیرا در این صورت در نصب فنر با مشکل بزرگی روبرو خواهید شد و در حین کار بسیار گیج خواهید شد.

3- موتور را بردارید:

پس از باز کردن قاب جاروبرقی، پیچ های موتور را باز کرده و به آرامی موتور را از جای خود بیرون بکشید تا بتوانید به ذغال جاروبرقی دسترسی داشته باشید. هنگام درآوردن موتور دقت کنید که سیم های متصل به آن پاره نشده و به قطعات و مدارهای اصلی جاروبرقی آسیبی وارد نشود.

4- حذف کربن قدیمی:

زغال های قدیمی و محفظه موتور را به آرامی جدا کنید و توصیه می کنیم محل زغال چوب را با پارچه مناسب یا مسواک قدیمی تمیز کنید تا آلودگی های جمع شده در این قسمت کاملا پاک شود.

5- تعویض زغال سنگ جدید:

جاروبرقی کربنی را که خریداری کرده اید با احتیاط در جای مناسب قرار دهید و مطمئن شوید که در جای مناسب قرار دارد. به یاد داشته باشید که عینک خود را روی چشم نگه دارید زیرا ممکن است مجبور شوید دوباره جاروبرقی را باز کنید.

6- جاروبرقی را خاموش کنید:

پس از انجام موارد ذکر شده تا اینجا، قطعات جاروبرقی را با دقت در جای خود قرار دهید و دوباره جاروبرقی را ببندید. اطمینان حاصل کنید که هر قسمت به خوبی جا می شود و پیچ ها را کاملاً سفت کنید تا در آینده از باز شدن آن جلوگیری کنید. همچنین سیم ها را در جای خود قرار دهید تا از زنگ زدن و ساییدگی آن ها جلوگیری شود.

با انجام این کارها به راحتی می توانید کربن جاروبرقی را عوض کنید; البته ما همچنان به شما توصیه می کنیم که اگر خودتان آماده انجام کار نیستید یا حوصله آن را ندارید، تعمیر جاروبرقی خود را در اسرع وقت توسط متخصص انجام دهید. می توانید تعویض کربن جاروبرقی را به کارشناسان تیم تعمیر و نگهداری منزل بسپارید تا جاروبرقی شما را به سرعت تعمیر کنند.
 

قیمت جاروبرقی زغال سنگ

یکی از چیزهایی که ممکن است در مورد آن تعجب کنید این است که زغال چوب برای جاروبرقی چقدر هزینه دارد و آیا بسیار گران است یا خیر. باید بگم که قیمت جاروبرقی کربن بر اساس مدل و برند جاروبرقی تعیین می شود و برای هر برندی کاملا متفاوت است. به عنوان مثال قیمت ذغال جاروبرقی ال جی با قیمت ذغال جاروبرقی پاناسونیک متفاوت است. یا شاید زغال‌سنگ ملی جاروبرقی ارزان‌تر باشد زیرا نمایندگانی از این شرکت دارد.

نکاتی که در خرید زغال جاروبرقی باید به آن توجه کنید، سعی کنید علاوه بر قیمت، به کیفیت لوازم جانبی جاروبرقی بوش نیز توجه کنید و زغال مناسب را خریداری کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید. زیرا اگر زغالی که خریداری می کنید بی کیفیت باشد به راحتی پودر می شود و باید دوباره زغال جاروبرقی را تعویض کنید.

در این مقاله در مورد علائم کاهش کربن جاروبرقی صحبت کرده ایم و توضیح داده ایم که کربن جاروبرقی چیست و کاربردهای آن و نشانه های کم شدن آن چیست. در زیر به طور کامل و مرحله به مرحله توضیح می دهیم که چگونه می توانید خودتان این قطعه را تعویض کنید تا مشکل جاروبرقی خود را حل کنید. در قسمت بعدی در مورد قیمت کربن جاروبرقی صحبت کردیم و گفتیم که کیفیت این قطعه بسیار مهم است و سعی می کنیم قطعه با کیفیت را تهیه کنیم. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا علائم جاروبرقی کم کربن را بیاموزید و به تعویض این قطعه مهم کمک کند.

 


برچسب : ,
نویسنده : امروز نیوز | تعداد بازديد : 172 امتیاز : 3 | امتیاز شما : 1 2 3 4 5 6


<-title->
<-content->