تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
امروز نیوز

آدرس آی پی:
سیستم عامل:
نسخه: بیت
اندازه تصویر:

امروز نیوز

خوب نیوز
صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت
تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

درباره ما


خبرنامه وبلاگ


برای اطلاع از بروز شدن وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید

امکانات دیگر


نظر سنجی

آخرین مطالب

» چگونه یک سالن زیبایی افتتاح کنیم؟ شرایط راه اندازی آرایشگاه
» آهنگ مازیار فلاحی به نام «رویای واقعی»
» مهاجرت به قبرس (اقامت و تابعیت قبرس شمالی)
» آهنگ جدید علیرضا پوراستاد به نام «بیا بریم»
» اینورترها، کنتاکتورها، معرفی قطع کننده های مدار.
» آموزش تنظیمات شبکه VMware Workstation و سرور به زبان ساده
» معایب پرینترهای جوهرافشان در مقابل مزایای آنها
» روانشناسی توسعه فردی: ارتقاء مهارت های شخصی
» آهنگ قدیمی مسعود صادقلو و مهدی حسینی به نام با تو این دل
» هک عالی فالوور اینستا
» کلمه پایانی راهنما به آتشگاه اصفهان
» چه ویژگی هایی برای انتخاب ماشین لباسشویی مناسب مهم است؟
» علائم خالی شدن باتری جاروبرقی چیست؟
» چگونه هشت دریاچه الیمالات ساده به من کمک کرد تا موفق شوم
» خرید فالوور اینستاگرام - آیا بعد مهم است؟
» ویژگی های تشک طبی فنری
» چگونه با گوشی پادکست بسازیم؟ راهنمای کامل پادکست در موبایل
» عمو بادکنکی کیست و فواید حضور آن برای کودکان در جشن ها
» هفت نکته درباره تشنج چیست که نمی‌توانید از دست بدهید
» آموزش کراتینه مویرگی در ایران صورت

آرشیو

تبلیغات

<-content->

پشتیبانی آنلاین


آمار وبلاگ

تعداد آنلاین : 2
بازدید امروز : 584
بازدید دیروز : 668
هفته گذشته : 2516
ماه گذشته : 1252
سال گذشته : 66856
بازدید کل : 214851
تعداد پست ها : 39
تعداد نظرات : 0
پیج رنک : PageRank 0 out of 10

0

لینک دوستان


<-title->
<-content->
موضوع: | نویسنده: امروز نیوز



در این مقاله  نمایندگی بوش در ایران نکاتی را برای انتخاب ماشین لباسشویی کارآمد توضیح می دهیم.

صفحه نمایش دیجیتال: صفحه نمایش بزرگ شفاف، خوانا است و اطلاعات مفیدی در مورد زمان باقی مانده تا پایان شستشو یا خطای رخ داده در حین کارکردن دستگاه ارائه می دهد.

شستشوی تاخیری: یکی از رایج ترین ویژگی های ماشین لباسشویی تایمر متغیر است که به شما امکان می دهد مدت زمان برنامه شستشو را کنترل کرده و زمان شستشوی تاخیری را تنظیم کنید. با استفاده از این عملکرد می توانید هزینه برق مصرفی خود را در زمانی که خارج از منزل هستید کاهش دهید.

تشخیص بار ماشین لباسشویی: با این ویژگی عالی، ماشین لباسشویی به طور خودکار برنامه شستشوی مناسب را بر اساس تعداد لباس ها و میزان کثیفی آن ها انتخاب می کند. همچنین مقدار دقیق آب و مواد شوینده مورد نیاز را محاسبه می کند. این ویژگی باعث صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می شود.

قفل کودک: قفل کودک از دسترسی کودکان به تنظیمات صفحه جلوگیری می کند. به این ترتیب دیگر نمی توانند به اشتباه برنامه شستشو را قطع کنند.

سیستم شستشو در ماشین لباسشویی

برنامه شستشو (پنبه ای) شستشوی کتانی و نخی در ماشین لباسشویی

برنامه شستشوی پنبه ای یکی از برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی است که برای شستشوی لباس های نخی و کتان استفاده می شود. این برنامه برای لباس های نخی یا نخی مانند تیشرت و حوله مناسب است تا لباس ها بدون آسیب رساندن به آن ها با بالاترین کیفیت شسته شوند. دمای ایده آل برای لباس 40 درجه است.

برنامه شستشو (پشمی) لباس های پشمی را در ماشین لباسشویی بشویید

برای شستن لباس های نخی یا پشمی می توانید از برنامه پشمی در ماشین لباسشویی استفاده کنید. بیشتر خانم ها ترجیح می دهند چنین لباس هایی را با دست بشویید تا آسیبی نبینند، اما می توانید لباس های نخی یا پشمی را به راحتی با این برنامه شستشو بشویید. در برنامه Wool ماشین لباسشویی از آب سرد و چرخش کم استفاده می کند و بدون آسیب با بالاترین کیفیت شستشو می دهد. در این صورت توصیه می شود 2 تا 3 کیلوگرم لباس در ماشین لباسشویی قرار دهید.

برنامه لباسشویی برای شستشوی لباس های ورزشی در ماشین لباسشویی (شستشوی ورزشی یا لباس های ورزشی).

برنامه شستشوی اسپورت واش مناسب برای شستشوی لباس های ورزشی در انواع ماشین لباسشویی می باشد. برای ساخت لباس های ورزشی معمولا از الیاف مصنوعی استفاده می شود، این پارچه ها تمایل به تنفس دارند، اما خیلی خیس نمی شوند و پس از استفاده بوی عرق می دهند، بنابراین بهتر است هر چه زودتر آنها را بشویید. در این برنامه ویژه، قبل از شستشو با افزودن آب، دمای لباس قبل از چرخاندن پایین آمده و سپس فرآیند شستشو آغاز می شود. در این برنامه شستشو، لباس های شما فقط در صورت نیاز شسته می شوند و از شستشوی بیش از حد لازم جلوگیری می کنند.

عملیات نیمه بار. به لطف این عملکرد، زمانی که فرآیند شستشو نیمه تمام است یا لباس های کمتری در دستگاه وجود دارد، می توانید از آب و برق کمتری استفاده کنید. امروزه اکثر وسایل نقلیه این قابلیت را دارند که بار داخل وسیله نقلیه را به صورت خودکار وزن کنند

برنامه شستشو (Quick Super) 15 دقیقه شستشوی پرسرعت در ماشین لباسشویی

زمانی که عجله دارید و می خواهید لباس های خود را سریع و در عرض 15 دقیقه بشویید از سیستم شستشوی Quick Super در ماشین لباسشویی استفاده کنید. لازم به ذکر است که می توانید آن ها را زمانی بشویید که لباس هایتان خیلی کثیف نیستند و ممکن است مدت کوتاهی از آن استفاده کرده باشید یا کمی بوی عرق می دهند و نمی خواهید هر بار برای مدت طولانی تا زمانی که لباس بشویید آن ها را بشویید. پیر شدن.

برنامه (Easy Iron/Anti Crease) برای اتوکشی آسان و ضد چروک در ماشین لباسشویی

شما می توانید برنامه Easy Iron در ماشین لباسشویی را به برنامه شستشوی خود اضافه کنید، با این مزیت که لباس ها بعد از شستن نیاز کمتری به اتو دارند، این بار دستگاه ساعت سرعت شستشو را تنظیم می کند و دمای آب را از چروک شدن جلوگیری می کند و فراهم می کند. مکالمه عالی است و اتو کردن را برای شما آسان می کند. به عبارت دیگر، این برنامه برای شستشوی ملایم لباس هایی مانند پنبه، الیاف مصنوعی یا پارچه های مختلف است. استفاده از این برنامه برای انواع لباس، بلوز، رنگ های مختلف، الیاف مختلف که بعد از شستشو در ماشین لباسشویی به سختی اتو می شوند، توصیه می شود.

برنامه شستشو (ضد حساسیت) شستشو با حساسیت در ماشین لباسشویی

این برنامه شستشو دمای آب را در طول فرآیند شستشو ثابت نگه می دارد، به طوری که پارچه های شسته شده بسیار تمیز هستند و مواد حساسیت زا مانند میکروب یا گرد و غبار به طور کامل از بین می روند و برای افراد حساس تر می شوند. این برنامه با استفاده از بخار یا حرارت زیاد مواد حساسیت زا و باکتری ها را از لباس پاک می کند.

شستشوی اضافی

این برنامه برای حذف بیشتر مواد شوینده از روی لباس طراحی شده است، طبق این گزینه لباس ها دوباره شسته می شوند. این نوع شستشو برای خانواده هایی که یکی از اعضا پوست حساسی دارد یا به صابون حساسیت دارد مفید است.

برنامه اقتصادی شستشوی لباس در ماشین لباسشویی (حالت اقتصادی).

این حالت به طور خودکار دمای شستشو را کاهش می دهد و مصرف انرژی و آب را کاهش می دهد.

سرعت چرخش متغیر: به شما امکان می دهد سرعت چرخش را مستقل از برنامه برای ذخیره لباس های خود تنظیم کنید.

انواع ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک

ماشین های لباسشویی نیمه اتوماتیک دارای بخش های جداگانه شستشو و خشک کن هستند. در نتیجه نیاز به مداخله دستی در فرآیند شستشو وجود دارد. می‌توانید برنامه شستشو را متوقف کنید و مثلاً با مالش لباس‌ها با دست لکه‌ها را از روی لباس‌ها پاک کنید و سپس دوباره برنامه شستشو را از سر بگیرید. اگر می خواهید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید، نگران نباشید! این ماشین ها قدرت کمتری دارند و انرژی کمتری مصرف می کنند. ماشین لباسشویی های نیمه اتوماتیک عملکرد ساده تری دارند و نگهداری راحت تری دارند.

ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک

ماشین لباسشویی های تمام اتوماتیک فضای کمتری را اشغال می کنند. آنها چرخه های شستشوی انعطاف پذیرتری بر اساس تنظیمات و شرایط شستشوی سفارشی برای پارچه های مختلف دارند. امکان استفاده از ماشین لباسشویی حتی زمانی که می خواهید از خانه خارج شوید نیز وجود دارد.

ظرفیت ماشین لباسشویی

اندازه درام یکی از مهمترین مواردی است که هنگام خرید ماشین لباسشویی جدید باید در نظر گرفته شود. هرچه گنجایش سبد بیشتر باشد، تعداد لباس‌هایی که می‌توانید در آن قرار دهید بیشتر است. ظرفیت سبد معمولاً بین 5 تا 12 کیلوگرم است در حالی که ظرفیت 7 کیلوگرم برای اکثر خانواده ها مناسب است. ماشین‌های لباسشویی زمانی بهترین عملکرد را دارند که درام حدود 80 درصد پر باشد. ماشین‌های لباسشویی با ظرفیت بالا به شما این امکان را می‌دهند که تعداد دفعات شستن لباس‌هایتان را کاهش دهید که به نوبه خود به کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند.

چرخش سرعت

حداکثر سرعت چرخش، سرعتی است که مخزن لباس در هر دقیقه می چرخد ​​تا لباس ها در پایان چرخه شستشو خالی شود. حداکثر سرعت 1000، 1200، 1400 یا 1600 دور در دقیقه خواهد بود. با افزایش سرعت، قیمت تمام شده ماشین لباسشویی نیز افزایش می یابد.

بهره وری انرژی

یکی از مهم ترین مواردی که در خرید ماشین لباسشویی جدید باید در نظر گرفت مصرف انرژی یا راندمان شستشو است. برای بررسی این موضوع باید به برچسب انرژی لباسشویی توجه کنید. برچسب انرژی نشان می دهد که ماشین لباسشویی انتخابی چقدر مقرون به صرفه است. ماشین لباسشویی های درجه A عملکرد عالی و کارایی انرژی دارند.

دیگران می خوانند:

نکات ایمنی هنگام استفاده از ماشین لباسشویی

نحوه تمیز کردن ماشین لباسشویی (سیستم زهکشی)

بیمه ماشین لباسشویی

دلیل سوختن موتور ماشین لباسشویی

سیر تحول ماشین لباسشویی از دیروز تا امروز

9 راه حل برای مشکلات پیش پا افتاده اما مهم لباسشویی

کارایی فناوری اینورتر در ماشین لباسشویی

استفاده از سفید کننده در ماشین لباسشویی

فناوری شستشو با بخار در ماشین لباسشویی ال جی چگونه کار می کند؟

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی بوش را معرفی می کنیم.

 


برچسب : ,
نویسنده : امروز نیوز | تعداد بازديد : 2038 امتیاز : 4 | امتیاز شما : 1 2 3 4 5 6


<-title->
<-content->