تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
امروز نیوز

آدرس آی پی:
سیستم عامل:
نسخه: بیت
اندازه تصویر:

امروز نیوز

خوب نیوز
صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت
تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

درباره ما


خبرنامه وبلاگ


برای اطلاع از بروز شدن وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید

امکانات دیگر


نظر سنجی

آخرین مطالب

» وقت آن است که مطالب خود را بنویسید
» معرفی بهترین قرص برای عفونت واژن
» سردرد تنشی چیست ؟ 9 درمان خانگی
» سردرد تنشی چیست ؟ 9 درمان خانگی
» آهنگ جدید محسن یگانه به نام «ما از اولش قرارمون این بود»
» چگونه یک سالن زیبایی افتتاح کنیم؟ شرایط راه اندازی آرایشگاه
» آهنگ مازیار فلاحی به نام «رویای واقعی»
» مهاجرت به قبرس (اقامت و تابعیت قبرس شمالی)
» آهنگ جدید علیرضا پوراستاد به نام «بیا بریم»
» اینورترها، کنتاکتورها، معرفی قطع کننده های مدار.
» آموزش تنظیمات شبکه VMware Workstation و سرور به زبان ساده
» معایب پرینترهای جوهرافشان در مقابل مزایای آنها
» روانشناسی توسعه فردی: ارتقاء مهارت های شخصی
» آهنگ قدیمی مسعود صادقلو و مهدی حسینی به نام با تو این دل
» هک عالی فالوور اینستا
» کلمه پایانی راهنما به آتشگاه اصفهان
» چه ویژگی هایی برای انتخاب ماشین لباسشویی مناسب مهم است؟
» علائم خالی شدن باتری جاروبرقی چیست؟
» چگونه هشت دریاچه الیمالات ساده به من کمک کرد تا موفق شوم
» خرید فالوور اینستاگرام - آیا بعد مهم است؟

آرشیو

تبلیغات

<-content->

پشتیبانی آنلاین


آمار وبلاگ

تعداد آنلاین : 1
بازدید امروز : 195
بازدید دیروز : 618
هفته گذشته : 4079
ماه گذشته : 12847
سال گذشته : 78451
بازدید کل : 226446
تعداد پست ها : 44
تعداد نظرات : 0
پیج رنک : PageRank 0 out of 10

0

لینک دوستان


<-title->
<-content->
موضوع: | نویسنده: امروز نیوز

او میگوید: من روی پیادهرو بودن چهارباغ تأکیددارم، اما میدانم زمانی که این سنگفرش انجام شد چه در خیابان سپه، چه در میدان نقشجهان و چه در چهارباغ، این نیت وجود داشته که متأسفانه ممکن است دوباره سواره راه شوند. یعنی فقط به این موضوع توجه میکنیم که در این فضاها چه تعداد اغذیهفروشی و میز و صندلی وجود دارد و ما هم همان کار انجام دهیم؟ این موضوع نشاندهنده اهمیت آب در یک منطقه کویری دارد. در فصل بهار، علاوه بر این که آب و هوای یزد خوب و معتدل است، گردشگران زیادی هم در سطح این شهر تاریخی به نسبت فصل های دیگر دیده میشوند. در فصل بهار و ماه فروردین شهر اصفهان با داشتن آب و هوای معتدل رنگ و بوی خاصی گرفته و به هر سمت آن که نگاه می کنید جذابیت های طبیعت را مشاهده می نمایید. چرا به نحوه نماسازیها و به سنگفرشهای آنها نگاه نمیکنیم؟ سپس این موضوع را با پدرام مطرح میکنیم که تبدیل خیابان چهارباغ عباسی به پیاده راه یک ضرورت بود و قطعاً دیدگاه شما نیز همین است، اما در این خصوص چه ایرادی بهوجود آمد؟ او در پاسخ میگوید: در خصوص تبدیل خیابان چهارباغ به پیاده راه، تأکید میکنم که نیت کار، درست بوده و همچنان هم هست، یعنی تغییر کاربریِ گذر به پیاده راه درست است و باید این محدوده به پیاده راه تبدیل میشد، چراکه شایستگی و جنبه فرهنگی لازم را داشت و برای جذب توریست نیز یک ایده آل است. زیرا این باغ فضای بسیار زیبایی دارد و به خصوص در فصل پاییز که برخی از باغچه های گل با تنوع بالا وجود دارند. این امکان برای شهرداری وجود دارد که مغازههایی با کاربری غیرمعمول برای فضای فرهنگی چهارباغ را با دادنِ ملک معوض به مالکان تغییر دهد یا از آنها بخواهد که کاربری خود را متناسب با این فضا تغییر دهند.

جدیدترین پروژه های معماری شهر دبی - برج های دبی - فاینداتور او با بیان اینکه در همه آییننامههای قدیمی حتی آییننامه آتن تأکید شده که سعی کنید روی تاریخ را نپوشانید، ادامه میدهد: ما باید تاریخ را نشان دهیم نه اینکه آن را از بین ببریم و یا حتی به اسم خودمان تغییر دهیم. نبرای پایه های این نخل، ۴ قطعه چوب به صورت عمودی در ۴ طرف و برای بلند کردن آن چند قطعه چوب به صورت افقی تعبیه شده است. پدرام میافزاید: باستانشناسان بر مبنای تخصصشان باید شواهد تاریخی را با صرف وقت و انرژی آشکار میکردند اما فرصت کافی به آنها داده نشد؛ بنابراین نوع عمل در چهارباغ غلط بود و باید اجازه میدادند تا باستان شناسان کار خود را انجام داده و مستندات را ثبت کنند و بعد بر اساس شواهد تاریخی و با نظارت و همکاری متخصصانِ مربوط به حوزه حفاظت از بناهای تاریخی، بهصورت یک تیمِ مشترک کار کرده و ضمن حفظ و نمایان کردن اسناد تاریخی، فضای گردشگری را بهصورت بسیار قویتری ارائه میکردند. البته در زمان رزرو این را در نظر داشته باشید که این اتاق ها امکان اضافه کردن تخت خواب اضافه را ندارند. به جهت آنکه شهر یزد هوایی گرم و خشک دارد، بهترین زمان برای بازدید از آن، چهار ماه فروردین و اردیبهشت و همچنین مهر و آبان است. برای مثال شاه عباس دستور داد چهار سوقی به میدان ضمیمه شود که در آن کاروانسراهایی برای اِسکان مسافران ساخته شد. پس از آن، با حمله مغول به ایران، ساخت و ساز مسجد متوقف شد. چهارباغ عباسی یکی از خیابانهای تاریخی شهر اصفهان به شمار میرود که در حال حاضر بین دروازه دولت و سیوسه پل قرار دارد. دانشیار دانشگاه هنر اصفهان ادامه میدهد: چهارباغ باید مانند همه خیابانهای تاریخیِ دنیا پیاده راه میشد، اما همیشه هنرمندان را در پیاده راههای خیابانهای تاریخی دنیا میبینیم که نشستهاند و کار میکنند ولی چرا هنرمندان در چهارباغ حضور ندارند؟

دانشیار دانشگاه هنر اصفهان با تأکید بر حفظ خاطره شهری، میگوید: یک نکته بسیار مهم وجود دارد و این است که وقتی «خاطره» را از بین میبرید یعنی به مردم توهین میکنید. از پدرام میخواهیم که به مواردی اشاره کند که در چهارباغ عباسی اتفاق افتاد و موجب شدند که اکنون نتوانیم آن را بهعنوان چهارباغی بپذیریم که در قدیم وجود داشت. چرا به لزوم کاربریهای فرهنگی در این خیابانها دقتی ندارند؟ از عضو هیئتعلمی دانشگاه هنر اصفهان میپرسیم که آیا کاربریهای اطراف چنین خیابانهایی، فرهنگی و تجاری هستند؟ و اصلاً آیا او میتواند آدرس بدهد؟ در خیابانهایی که در شهرهای مختلف تاریخیِ جهان به پیاده راه تبدیلشدهاند، به دلیل حفظ پوسته، اگر از افراد قدیمی آدرس بپرسید حتماً پاسخ میدهند و نشانی موردنظر را میدانند. ایسنا/اصفهان چهارباغ باید یک پیاده راه فرهنگی و تاریخیِ بزرگ باشد به وسعت چهارباغ. به نظر میرسد که سنگفرش چهارباغ برخلاف چیزی که ما فکر میکنیم با حسابوکتاب زیادی گذاشتهشده و متأسفانه زمان اجرای این سنگفرش، چه در خیابان سپه، چه در میدان نقشجهان و چه در چهارباغ، این نیت وجود داشته که دوباره سواره راه شود! این کار هنری بسیار چشمگیر طی قرن هفدهم میلادی به وجود آمده است. از قرن هفتم تا هجدهم میلادی - را در سه دوره میتوان طبقهبندی کرد. جرمی توماس که تابستان به اصفهان آمده است، سی و سه پل را پلی میداند که در ایران حتما باید از آن بازدید کرد. سی سه پل یا پل اللهوردی خان در عصر صفوی به دست اللهوردی خان اوندیلادزه روی زاینده رو ساخته شد. به همین خاطر بیشتر دفاتر وکلا در این مرکز خرید قرار گرفته و موجب رفت و آمد بیشتر شده است. با جهانی شدن شهر یزد و بیشتر شدن گردشگرهای داخلی و خارجی به این شهر بازار خان به خاطر معماری و محصولاتی که در آن به فروش میرود مورد توجه بیشتری قرار گرفته.

نبودن وسیله نقلیه به نفع فضای تاریخی است، به نفع محیطزیست و هوای پاک آن منطقه است و میتواند آن منطقه را به یک فضای خاص جغرافیایی تبدیل کند. نبودن وسیله نقلیه به نفع فضای تاریخی است، به نفع محیطزیست و هوای پاک است و میتواند آن منطقه را به یک فضای خاص جغرافیایی تبدیل کند. اگر به دنبال یک سوغاتی ناب و به یادماندنی از یزد هستید، حتما سری به بازار مسگرها بزنید. اگر شما هم تجربهای از بازدید از این قناتها را دارید، میتوانید زیر همین پست، نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید. شما به بازار خان یزد چه امتیازی میدهید؟ یعنی فقط به این موضوع توجه میکنند که در این فضاها چه تعداد اغذیهفروشی و میز و صندلی وجود دارد؟ به همین دلیل وجود بازار در این شهر امری ضروری و حیاتی تلقی می شود. به گزارش خبرنگار مهر، نخستین بارش باران زمستانی در شهر یزد از ساعات اولیه صبح امروز آغاز شد و گرچه زمان بارش بسیار کوتاه بود اما طراوتی بهاری به خیابان های یزد بخشیده است. البته این جزو وظایف مدیریت شهری در طرح تفصیلی بود که از سال 91 ابلاغ شده است.به گزارش شهر، بافت و ابنیه تاریخی در دوره جدید شهری بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و بسیاری بر این عقیده اند این توجه به تحصیلات پیروز حناچی، شهردار تهران برمی گردد. من نمیتوانم نگاه باستانشناسیِ صِرف داشته باشم و بگویم که باید صد درصد به دوران صفوی برگردیم چراکه شهر تغییر کرده، انسانها و نیازها همتغییر کرده است، اما این موضوع نیز اهمیت بسیاری دارد که شاخصهها و عناصر اصلی مربوط به باستانشناسی حفظ شود. چرا به رعایت «حریم منظری» در این پیادهراهها نگاه نمیکنند؟ قدیمیترین بخش این مجموعه یعنی بازار خان، در دوران افشاریه تاسیس شده و در دوران قاجار بخشهای دیگر به آن افزوده گشته است.

درون منارههای مسجد جامع، راه پله وجود دارد که یکی از آنها تک راه پلهای و دیگر دو راه پلهای است. وی کشف کففرش از نوع سنگچین به شیوه قلوهای چینی بهصورت یکپارچه که مربوط به دوره پهلوی است و با تراکم زیاد در کنار یکدیگر بهصورت منظم چیده شده را از دیگر یافتههای این کاوش اعلام کرد.این سرپرست افزود که کرتبندی دوره صفوی پیادهرو که با کرسهچینی لاشه سنگی و دور چین آجری مزین است نیز کشف شده که در توصیف آن میتوان بر نوشتههای کتب تاریخی و اسناد موجود سفرنامههای این کاوش استناد کرد.او افزود که با این وجود از شبکهی آبنما که در سفرنامههای ذکر شده از آنها یاد شد، چیزی پیدا نشد که امیدواریم در ادامهی حفاریها به آنها دست پیدا کنیم. او در پاسخ، میگوید: اولین گذر پیاده در جهان استروگت کپنهاک است که در سال ۱۹۶۲ ایجاد شد، همچنین خیابان «رو موفتارد پاریس» (Rue Mouffetard)، «استروگت کپنهاک» (Stroget)، «خیابان کارنابی» (Carnaby) در لندن، خیابان «کیانمن»(Qianmen) در چین و یا خیابان «آربات»(Arbat) در شهر مسکو که البته موارد فوق دارای سابقه تاریخی متفاوتی هستند، اما همگی دارای قدمت قابلتوجهی هستند و البته قدمت برخی از این خیابانها از چهارباغ بیشتر است. هنوز کرکره پاساژها پایین و بیشتر مغازهها تعطیل است، چهارباغ اما حتی در ساعت اولیه روز بدون رفتوآمد نیست. بیشتر هتل های سنتی اصفهان در بافت تاریخی این شهر قرار دارند و از نظر دسترسی به بناهای تاریخی و جاهای دیدنی از موقعیت مطلوبی برخوردار میباشند.

دانشیار دانشگاه هنر اصفهان سپس اضافه میکند: به این مسئله میرسیم که ضرورتها ایجاب میکنند که من مثلاً بهعنوان مسئول فضای شهری، خود را معاصرسازی و بهروزرسانی کنم؛ اما یادم باشد که باید تاریخ را هم حفاظت کنم، یادم باشد که دو واژه «توسعه» و «حفاظت» باید به دنبال یکدیگر بکار گرفته شود. عضو هیئتعلمی دانشکده حفاظت و مرمت دانشگاه هنر اصفهان سپس این پرسشها را مطرح میکند: چرا ما دوست داریم تاریخ خود را پاک کنیم؟ مثال میزنم؛ یکزمان میگوییم که ما نسبت به شهرمان بهعنوان یک شهر تاریخی، نگاه گردشگری داریم و متخصصان، این ضرورت را احساس میکنند که بخشی از بافت تاریخی شهر بهعنوان یک مکان گردشگری آماده شود و پذیرش گردشگر بیشتری داشته باشد؛ در این صورت چه باید بکنیم؟ اصلاً میدان کهنه داریم؟ در این میدان و در اطراف آن آثار تاریخی و دیدنی مختلفی وجود دارد و به همین دلیل آن را با نام مجموعه امیر چخماق میشناسیم. در طول این خیابان نیمکتها و صندلیهای متعددی نیز وجود دارند و یکی از جذابیتهای دیگر آن ونکافههای مختلف است. از توصیف اماکن طبیعی و تاریخی شهر یزد میرسیم به معرفی مکانی فرهنگی به نام موزه آب یزد که این جاذبه نیز بسیار دیدنی و جذاب است. آنها در هیچ جا ساکن نشدند بدون اینکه قبل از آن خاک و آب آن را مورد آزمایش قرار دهند. اتاق چشم انداز: این اتاق ها چشم اندازی به باغ زیبای مهمانسرای عباسی دارند و از تمام امکانات رفاهی مورد نیاز برخوردارند.

فاصله فرودگاه شهید بهشتی اصفهان تا مرکز شهر چیزی حدود 30 دقیقه میباشد و چنانچه با وسیله شخصی به این شهر سفر میکنید، اکثر هتل های اصفهان دارای پارکینگ اختصاصی برای خودروهای مهمانان هستند. شاه عباس اول تا آغاز زمستان 1013 هـ ق قسمت بزرگی از آذربایجان و قره باغ و ارمنستان را با قلعه های بزرگ ایروان و نخجوان از ترکان بازگرفت و چون در این تاریخ خبر یافت که سلطان عثمانی “سینان پاشا ” یکی از سرداران بزرگ خویش به نام “جغال اوغلی پاشا” را با سپاه فراوان روانهٔ ایروان کرده است به تقلید جدش شاه طهماسب اول فرمان داد که شهرهای آباد ارمنستان را ویران کنند و چیزی از غلات و آذوقه برجا نگذارند و تمامی مردم آن نواحی را نیز کلاً به خاک ایران کوچاند. همچنین در داخل این بازار یک مسجد قدیمی متعلق به دوران تیموریان نیز به چشم میخورد. دقت داشته باشید که در ایام پیک بایستی رزرو هتل های اصفهان را به دلیل اینکه این شهر، شهری گردشگرپذیر میباشد، زودتر انجام دهید. این درست نیست که ما بخشی از کار را انجام دهیم و بخشی دیگر را به گذر زمان موکول کنیم و بگوییم هر طور شد! در چهارباغ، دیگر پوسته تاریخی باقی نمانده! و واژه «خاطره شهری» موضوعی است که همه متخصصان در همه شهرهای تاریخی دنیا حتی در یک پوسته نما موظف به حفظ آن هستند.

واژه «خاطره شهری» موضوعی است که همه متخصصان در همه شهرهای تاریخی دنیا حتی در یک پوسته نما موظف به حفظ آن هستند؛ اما آیا ما پوسته قدیمی چهارباغ را نگهداشتهایم یا آنجا یک اتفاق ناهمخوان در حال وقوع است؟ بعدازآن نظرخواهی میکنند و متخصصان و کارشناسان با افراد مصاحبه و گفتگو میکنند و نظرات آنها را جمعآوری میکنند. این محله، میزبان افراد مسیحی این شهر بوده و در حال حاضر پیروان این دین در این شهر زندگی میکنند. تداوم زندگی در بافت تاریخی یزد ادامه دارد. چهارباغ عباسی از گذشتههای دور تا امروز اگرچه فراز و نشیبهای بسیاری را پشت سر گذاشته، اما روح خود را حفظ کرده و زندگی در این ویترین چشمنواز اصفهان جریان دارد. اصفهان سومین شهر بزرگ ایران است که به دلیل جاذبههای تاریخی و طبیعی بسیاری که دارد به نصف جهان شهرت دارد. بهاینترتیب بحث «خاطره شهری» گم نمیشود چون طرحهای مختلف دیده میشود و درباره آنها صحبت میکنند و در طرح تغییر کاربری یا احیا به این توجه خواهند کرد که چقدر «خاطره شهری» مهم است و باید حفظ شود.در طرح تغییر کاربری یا احیا، «خاطره شهری» اهمیت بسیاری دارد و باید حفظ شود. وقتی اینگونه پروژهها در اختیار پیمانکارهای خصوصی قرار بگیرد آنها ناظر هم نخواهند داشت، چراکه اداره کل میراث فرهنگیِ ما هم کاملاً ساکت و آرام و راکد است و وقتی متخصصانِ حفاظت معماری و فضاهای شهری و گذرها در چنین تغییر کاربریهایی حضور ندارند، درنتیجه مجریان به دنبال مصالحی میروند که اصلاً مناسب چنین فضاهایی طراحی نشده است.

بهترین هتل های اصفهان اغلب در زمره گران قیمت ترین هتل های ایران نیز قرار دارند اما قیمت هتل های اصفهان در مقایسه با سایر شهرهای ایران اغلب از تنوع مطلوبی برخورداراست به طوری که اگر به دنبال رزرو هتل در اصفهان باقیمت مناسب هستید می توانید درمیان هتل های ارزان اصفهان گزینه مناسبی را با کیفیت مطلوب بیابید. از آنجایی که شهر زیبا و توریستی یزد از جمله شهرهای کویری و گرم ایران به شمار میرود، همه فصول سال برای بازدید از آن، مناسب نیست. ورودی شمال غربی دارای نمای ساده و بی پیرایه است که به یک دالان طویل گشوده می شود که این دالان به یکی از رواق های اطراف صحن متصل می گردد. آتشگاه اصفهان به عنوان یکی از سه اثر قدیمی که از دوران باستان به جا مانده ، شناخته می شود. درمجموع، چهارباغ باید یک پیاده راه فرهنگی و تاریخی بزرگ باشد؛ به وسعت چهارباغ. این کلیسا به مهاجرت ارامنهها در زمان شاه عباس اول اشاره دارد که در آن زمان یک مکان مذهبی برای مسیحیان بود که طی گذشت زمان به یک جاذبه گردشگری و فرهنگی تبدیل شده است. به عنوان یک راهنمای گردشگری یزدی، می تونم بگم به نکات خیلی خوبی برای برنامه ریزی سفر به یزد اشاره کردین. درحالیکه وقتی میخواهند مثلاً محلهای را در شهر پاریس یا لندن و یا سایر شهرهای تاریخی دنیا احیا کنند اینطور نیست که به سراغ یک پیمانکار بروند و بگویند هرکس قیمت پایینتر بدهد کار را به او خواهیم سپرد! در ادامه هر کدام از آنها را توضیح خواهیم داد. در واقع قسمت اندرونی دارای بخش های اصلی و فرعی است که هر کدام را معرفی خواهیم کرد. لیست هتل های اصفهان را در سایت ایران هتل آنلاین اگر جستجو کنید با تعداد زیادی هتل در اصفهان روبرو خواهید شد که هر کدام امکانات مناسبی را برای اقامت شما تدارک دیده اند.


برچسب : ,
نویسنده : امروز نیوز | تعداد بازديد : 27306 امتیاز : 3 | امتیاز شما : 1 2 3 4 5 6

موضوع: | نویسنده: امروز نیوز



در این مقاله  نمایندگی بوش در ایران نکاتی را برای انتخاب ماشین لباسشویی کارآمد توضیح می دهیم.

صفحه نمایش دیجیتال: صفحه نمایش بزرگ شفاف، خوانا است و اطلاعات مفیدی در مورد زمان باقی مانده تا پایان شستشو یا خطای رخ داده در حین کارکردن دستگاه ارائه می دهد.

شستشوی تاخیری: یکی از رایج ترین ویژگی های ماشین لباسشویی تایمر متغیر است که به شما امکان می دهد مدت زمان برنامه شستشو را کنترل کرده و زمان شستشوی تاخیری را تنظیم کنید. با استفاده از این عملکرد می توانید هزینه برق مصرفی خود را در زمانی که خارج از منزل هستید کاهش دهید.

تشخیص بار ماشین لباسشویی: با این ویژگی عالی، ماشین لباسشویی به طور خودکار برنامه شستشوی مناسب را بر اساس تعداد لباس ها و میزان کثیفی آن ها انتخاب می کند. همچنین مقدار دقیق آب و مواد شوینده مورد نیاز را محاسبه می کند. این ویژگی باعث صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می شود.

قفل کودک: قفل کودک از دسترسی کودکان به تنظیمات صفحه جلوگیری می کند. به این ترتیب دیگر نمی توانند به اشتباه برنامه شستشو را قطع کنند.

سیستم شستشو در ماشین لباسشویی

برنامه شستشو (پنبه ای) شستشوی کتانی و نخی در ماشین لباسشویی

برنامه شستشوی پنبه ای یکی از برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی است که برای شستشوی لباس های نخی و کتان استفاده می شود. این برنامه برای لباس های نخی یا نخی مانند تیشرت و حوله مناسب است تا لباس ها بدون آسیب رساندن به آن ها با بالاترین کیفیت شسته شوند. دمای ایده آل برای لباس 40 درجه است.

برنامه شستشو (پشمی) لباس های پشمی را در ماشین لباسشویی بشویید

برای شستن لباس های نخی یا پشمی می توانید از برنامه پشمی در ماشین لباسشویی استفاده کنید. بیشتر خانم ها ترجیح می دهند چنین لباس هایی را با دست بشویید تا آسیبی نبینند، اما می توانید لباس های نخی یا پشمی را به راحتی با این برنامه شستشو بشویید. در برنامه Wool ماشین لباسشویی از آب سرد و چرخش کم استفاده می کند و بدون آسیب با بالاترین کیفیت شستشو می دهد. در این صورت توصیه می شود 2 تا 3 کیلوگرم لباس در ماشین لباسشویی قرار دهید.

برنامه لباسشویی برای شستشوی لباس های ورزشی در ماشین لباسشویی (شستشوی ورزشی یا لباس های ورزشی).

برنامه شستشوی اسپورت واش مناسب برای شستشوی لباس های ورزشی در انواع ماشین لباسشویی می باشد. برای ساخت لباس های ورزشی معمولا از الیاف مصنوعی استفاده می شود، این پارچه ها تمایل به تنفس دارند، اما خیلی خیس نمی شوند و پس از استفاده بوی عرق می دهند، بنابراین بهتر است هر چه زودتر آنها را بشویید. در این برنامه ویژه، قبل از شستشو با افزودن آب، دمای لباس قبل از چرخاندن پایین آمده و سپس فرآیند شستشو آغاز می شود. در این برنامه شستشو، لباس های شما فقط در صورت نیاز شسته می شوند و از شستشوی بیش از حد لازم جلوگیری می کنند.

عملیات نیمه بار. به لطف این عملکرد، زمانی که فرآیند شستشو نیمه تمام است یا لباس های کمتری در دستگاه وجود دارد، می توانید از آب و برق کمتری استفاده کنید. امروزه اکثر وسایل نقلیه این قابلیت را دارند که بار داخل وسیله نقلیه را به صورت خودکار وزن کنند

برنامه شستشو (Quick Super) 15 دقیقه شستشوی پرسرعت در ماشین لباسشویی

زمانی که عجله دارید و می خواهید لباس های خود را سریع و در عرض 15 دقیقه بشویید از سیستم شستشوی Quick Super در ماشین لباسشویی استفاده کنید. لازم به ذکر است که می توانید آن ها را زمانی بشویید که لباس هایتان خیلی کثیف نیستند و ممکن است مدت کوتاهی از آن استفاده کرده باشید یا کمی بوی عرق می دهند و نمی خواهید هر بار برای مدت طولانی تا زمانی که لباس بشویید آن ها را بشویید. پیر شدن.

برنامه (Easy Iron/Anti Crease) برای اتوکشی آسان و ضد چروک در ماشین لباسشویی

شما می توانید برنامه Easy Iron در ماشین لباسشویی را به برنامه شستشوی خود اضافه کنید، با این مزیت که لباس ها بعد از شستن نیاز کمتری به اتو دارند، این بار دستگاه ساعت سرعت شستشو را تنظیم می کند و دمای آب را از چروک شدن جلوگیری می کند و فراهم می کند. مکالمه عالی است و اتو کردن را برای شما آسان می کند. به عبارت دیگر، این برنامه برای شستشوی ملایم لباس هایی مانند پنبه، الیاف مصنوعی یا پارچه های مختلف است. استفاده از این برنامه برای انواع لباس، بلوز، رنگ های مختلف، الیاف مختلف که بعد از شستشو در ماشین لباسشویی به سختی اتو می شوند، توصیه می شود.

برنامه شستشو (ضد حساسیت) شستشو با حساسیت در ماشین لباسشویی

این برنامه شستشو دمای آب را در طول فرآیند شستشو ثابت نگه می دارد، به طوری که پارچه های شسته شده بسیار تمیز هستند و مواد حساسیت زا مانند میکروب یا گرد و غبار به طور کامل از بین می روند و برای افراد حساس تر می شوند. این برنامه با استفاده از بخار یا حرارت زیاد مواد حساسیت زا و باکتری ها را از لباس پاک می کند.

شستشوی اضافی

این برنامه برای حذف بیشتر مواد شوینده از روی لباس طراحی شده است، طبق این گزینه لباس ها دوباره شسته می شوند. این نوع شستشو برای خانواده هایی که یکی از اعضا پوست حساسی دارد یا به صابون حساسیت دارد مفید است.

برنامه اقتصادی شستشوی لباس در ماشین لباسشویی (حالت اقتصادی).

این حالت به طور خودکار دمای شستشو را کاهش می دهد و مصرف انرژی و آب را کاهش می دهد.

سرعت چرخش متغیر: به شما امکان می دهد سرعت چرخش را مستقل از برنامه برای ذخیره لباس های خود تنظیم کنید.

انواع ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک

ماشین های لباسشویی نیمه اتوماتیک دارای بخش های جداگانه شستشو و خشک کن هستند. در نتیجه نیاز به مداخله دستی در فرآیند شستشو وجود دارد. می‌توانید برنامه شستشو را متوقف کنید و مثلاً با مالش لباس‌ها با دست لکه‌ها را از روی لباس‌ها پاک کنید و سپس دوباره برنامه شستشو را از سر بگیرید. اگر می خواهید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید، نگران نباشید! این ماشین ها قدرت کمتری دارند و انرژی کمتری مصرف می کنند. ماشین لباسشویی های نیمه اتوماتیک عملکرد ساده تری دارند و نگهداری راحت تری دارند.

ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک

ماشین لباسشویی های تمام اتوماتیک فضای کمتری را اشغال می کنند. آنها چرخه های شستشوی انعطاف پذیرتری بر اساس تنظیمات و شرایط شستشوی سفارشی برای پارچه های مختلف دارند. امکان استفاده از ماشین لباسشویی حتی زمانی که می خواهید از خانه خارج شوید نیز وجود دارد.

ظرفیت ماشین لباسشویی

اندازه درام یکی از مهمترین مواردی است که هنگام خرید ماشین لباسشویی جدید باید در نظر گرفته شود. هرچه گنجایش سبد بیشتر باشد، تعداد لباس‌هایی که می‌توانید در آن قرار دهید بیشتر است. ظرفیت سبد معمولاً بین 5 تا 12 کیلوگرم است در حالی که ظرفیت 7 کیلوگرم برای اکثر خانواده ها مناسب است. ماشین‌های لباسشویی زمانی بهترین عملکرد را دارند که درام حدود 80 درصد پر باشد. ماشین‌های لباسشویی با ظرفیت بالا به شما این امکان را می‌دهند که تعداد دفعات شستن لباس‌هایتان را کاهش دهید که به نوبه خود به کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند.

چرخش سرعت

حداکثر سرعت چرخش، سرعتی است که مخزن لباس در هر دقیقه می چرخد ​​تا لباس ها در پایان چرخه شستشو خالی شود. حداکثر سرعت 1000، 1200، 1400 یا 1600 دور در دقیقه خواهد بود. با افزایش سرعت، قیمت تمام شده ماشین لباسشویی نیز افزایش می یابد.

بهره وری انرژی

یکی از مهم ترین مواردی که در خرید ماشین لباسشویی جدید باید در نظر گرفت مصرف انرژی یا راندمان شستشو است. برای بررسی این موضوع باید به برچسب انرژی لباسشویی توجه کنید. برچسب انرژی نشان می دهد که ماشین لباسشویی انتخابی چقدر مقرون به صرفه است. ماشین لباسشویی های درجه A عملکرد عالی و کارایی انرژی دارند.

دیگران می خوانند:

نکات ایمنی هنگام استفاده از ماشین لباسشویی

نحوه تمیز کردن ماشین لباسشویی (سیستم زهکشی)

بیمه ماشین لباسشویی

دلیل سوختن موتور ماشین لباسشویی

سیر تحول ماشین لباسشویی از دیروز تا امروز

9 راه حل برای مشکلات پیش پا افتاده اما مهم لباسشویی

کارایی فناوری اینورتر در ماشین لباسشویی

استفاده از سفید کننده در ماشین لباسشویی

فناوری شستشو با بخار در ماشین لباسشویی ال جی چگونه کار می کند؟

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی بوش را معرفی می کنیم.

 


برچسب : ,
نویسنده : امروز نیوز | تعداد بازديد : 2089 امتیاز : 4 | امتیاز شما : 1 2 3 4 5 6

موضوع: | نویسنده: امروز نیوز



امروزه در اکثر خانه ها از جاروبرقی برای نظافت منزل استفاده می شود و اگر روزی جاروبرقی گیر کند، جاروبرقی کاری طاقت فرسا و بسیار خسته کننده است. کربن جاروبرقی بخش مهمی از جاروبرقی است که می تواند عملکرد صحیح آن را بسیار تحت تاثیر قرار دهد. اگر کربن جاروبرقی آسیب دیده باشد، کربن جاروبرقی باید فوراً تعویض شود، در غیر این صورت ممکن است مشکلات جدی برای عملکرد دستگاه ایجاد شود. در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که چه نشانه هایی وجود دارد که جاروبرقی بدون کربن است، چگونه جاروبرقی را بدون کربن تشخیص دهید و به شما می گوییم که چگونه کربن جاروبرقی را جایگزین کنید. اگر با جاروبرقی خود مشکل داشته اید و می خواهید دقیقاً بدانید که این مشکلات چیست، با این مقاله نماینده بوش همراه باشید تا در مورد علائم کمبود کربن جاروبرقی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

زغال جاروبرقی چیست؟

کربن جاروبرقی یک قطعه سیاه رنگ از گرافیت است که بسیار قابل حمل است. این قطعه کوچک در حرکت خود با کلکتور اصطکاک ایجاد می کند و دستگاه به خوبی کار می کند. حال اگر این قطعه بسیار کوچک زنگ زده یا آسیب دیده باشد، می تواند روی عملکرد جاروبرقی تاثیر بگذارد.

اغلب وقتی کربن جاروبرقی تمام می شود، مردم فکر می کنند که موتور جاروبرقی سوخته است، بدون این قسمت می تواند باعث خرابی موتور و حتی از کار افتادن آن شود. برای آشنایی بیشتر با نشانه هایی که کربن جاروبرقی تمام می شود، به ما مراجعه کنید.

چه نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد جاروبرقی شما کربن دارد؟

1- کاهش قدرت جاروبرقی:

اولین مشکلی که ممکن است در طول زمان با آن مواجه شوید این است که موتور جاروبرقی قدرت خود را از دست می دهد. کاهش قدرت پاک کنندگی می تواند ناشی از چیزی بیش از کاهش کربن در پاک کننده باشد. اگر می توانید این کار را انجام دهید، بهتر است فیلتر را باز کرده و تمیز بودن ذغال را بررسی کنید. البته این می تواند به دلیل کثیف بودن منیفولد یا نیمه سوخته بودن موتور باشد. اگر تجربه کافی در زمینه تعمیر جاروبرقی ندارید، توصیه می کنیم در اسرع وقت از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید تا جاروبرقی خود را تعمیر کند. می توانید تعویض و نگهداری فیلتر کربن خود را به یک تیم حرفه ای خدمات خانگی بسپارید.

2- جاروبرقی را فعال کنید:

گاهی اوقات با مشکل جرقه های جاروبرقی مواجه می شوید و این مشکل شما را می ترساند. جرقه های خلاء می تواند ناشی از مشکلات مختلفی از جمله مشکلات مدار الکتریکی جاروبرقی باشد. اما یکی از دلایلی که جاروبرقی شما جرقه می زند این است که کربن آن تمام می شود. وقتی کربن خلاء تمام می شود، نمی تواند اتصال برقرار کند و باعث ایجاد جرقه می شود. بنابراین بهتر است ابتدا جاروبرقی را باز کنید و بررسی کنید که آیا این مشکل وجود دارد و اگر کربن جاروبرقی تمام شده یا کربن آن کم است، آن را تعویض کنید.

3- موتور جاروبرقی را جدا کنید:

گاهی اوقات کربن جاروبرقی ممکن است به مرور زمان فرسوده شود و به طور یکنواخت متصل نشود. این باعث می شود که موتور خلاء به طور متناوب کار کند و به طور مداوم متوقف شود که به آن ریپینگ می گویند. اگر موتور جاروبرقی شما این مشکل را دارد، می توانید جاروبرقی را باز کرده و موتور را بررسی کنید تا در صورت آسیب دیدن کربن، آن را تعویض کنید.

4- خرابی موتور جاروبرقی:

از کار افتادن موتور جاروبرقی دلایل زیادی می تواند داشته باشد که یکی از دلایل آن تمام شدن ذغال جاروبرقی است. هنگامی که کربن جاروبرقی کاملاً تمام شود، اتصال با گیرنده برقرار نمی شود و این می تواند باعث از کار افتادن موتور جاروبرقی شود. توصیه می کنیم اگر در بدن شما است، جاروبرقی را باز کنید و به کربن نگاه کنید تا در صورت کوتاه یا فرسودگی کامل، آن را جایگزین کنید. بنابراین اگر متوجه شدید که زغال مشکلی ندارد، بهتر است موتور را خاموش کرده و برای بررسی موتور به جاروبرقی ببرید.

تا اینجا در مورد علائم فرسودگی کربن برای جاروبرقی صحبت کردیم. حال می خواهیم به این سوال بپردازیم که در صورت تمام شدن کربن جاروبرقی چگونه می توان آنها را تعویض کرد. با ما همراه باشید تا نحوه تعویض جاروبرقی زغالی را به شما آموزش دهیم. می توانید تعمیر جاروبرقی و تعمیر بخارشوی خود را در محل در هوم سرویس بسپارید.

نحوه جایگزینی دوده در جاروبرقی

در زیر گام به گام کربنات جاروبرقی را تغییر می دهیم، توجه داشته باشید که این کار به تجربه زیادی نیاز دارد، بنابراین اگر خودتان نمی توانید این کار را انجام دهید، حتما با تعمیرات جاروبرقی تماس بگیرید، با یک فرد مورد اعتماد تماس بگیرید.

1- جاروبرقی را از برق جدا کنید:

زمانی که می خواهید جاروبرقی را روشن کنید، با برق و موتور جاروبرقی کار می کنید، بنابراین مهم است که جاروبرقی به برق وصل نباشد تا برق گرفتگی نداشته باشید.

2- باز کردن جاروبرقی:

با استفاده از یک پیچ گوشتی مناسب، پیچ های واشر را با دقت باز کنید تا قاب آن جدا شود و به موتور دسترسی پیدا کنید. مراقب باشید که عملیات باید با دقت و آهسته انجام شود، زیرا ممکن است هنگام باز کردن پیچ ها، اجزای داخلی بیفتند و واشر را به درستی نگه ندارید یا در هنگام برداشتن قاب، کابل در قاب گیر کرده و پاره شود. بنابراین توصیه می شود برای جلوگیری از بروز مشکل سریع و با احتیاط عمل کنید. اگر واشر شما قدیمی است مراقب باشید فنر را از سیم کشنده جدا نکنید زیرا در این صورت در نصب فنر با مشکل بزرگی روبرو خواهید شد و در حین کار بسیار گیج خواهید شد.

3- موتور را بردارید:

پس از باز کردن قاب جاروبرقی، پیچ های موتور را باز کرده و به آرامی موتور را از جای خود بیرون بکشید تا بتوانید به ذغال جاروبرقی دسترسی داشته باشید. هنگام درآوردن موتور دقت کنید که سیم های متصل به آن پاره نشده و به قطعات و مدارهای اصلی جاروبرقی آسیبی وارد نشود.

4- حذف کربن قدیمی:

زغال های قدیمی و محفظه موتور را به آرامی جدا کنید و توصیه می کنیم محل زغال چوب را با پارچه مناسب یا مسواک قدیمی تمیز کنید تا آلودگی های جمع شده در این قسمت کاملا پاک شود.

5- تعویض زغال سنگ جدید:

جاروبرقی کربنی را که خریداری کرده اید با احتیاط در جای مناسب قرار دهید و مطمئن شوید که در جای مناسب قرار دارد. به یاد داشته باشید که عینک خود را روی چشم نگه دارید زیرا ممکن است مجبور شوید دوباره جاروبرقی را باز کنید.

6- جاروبرقی را خاموش کنید:

پس از انجام موارد ذکر شده تا اینجا، قطعات جاروبرقی را با دقت در جای خود قرار دهید و دوباره جاروبرقی را ببندید. اطمینان حاصل کنید که هر قسمت به خوبی جا می شود و پیچ ها را کاملاً سفت کنید تا در آینده از باز شدن آن جلوگیری کنید. همچنین سیم ها را در جای خود قرار دهید تا از زنگ زدن و ساییدگی آن ها جلوگیری شود.

با انجام این کارها به راحتی می توانید کربن جاروبرقی را عوض کنید; البته ما همچنان به شما توصیه می کنیم که اگر خودتان آماده انجام کار نیستید یا حوصله آن را ندارید، تعمیر جاروبرقی خود را در اسرع وقت توسط متخصص انجام دهید. می توانید تعویض کربن جاروبرقی را به کارشناسان تیم تعمیر و نگهداری منزل بسپارید تا جاروبرقی شما را به سرعت تعمیر کنند.
 

قیمت جاروبرقی زغال سنگ

یکی از چیزهایی که ممکن است در مورد آن تعجب کنید این است که زغال چوب برای جاروبرقی چقدر هزینه دارد و آیا بسیار گران است یا خیر. باید بگم که قیمت جاروبرقی کربن بر اساس مدل و برند جاروبرقی تعیین می شود و برای هر برندی کاملا متفاوت است. به عنوان مثال قیمت ذغال جاروبرقی ال جی با قیمت ذغال جاروبرقی پاناسونیک متفاوت است. یا شاید زغال‌سنگ ملی جاروبرقی ارزان‌تر باشد زیرا نمایندگانی از این شرکت دارد.

نکاتی که در خرید زغال جاروبرقی باید به آن توجه کنید، سعی کنید علاوه بر قیمت، به کیفیت لوازم جانبی جاروبرقی بوش نیز توجه کنید و زغال مناسب را خریداری کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید. زیرا اگر زغالی که خریداری می کنید بی کیفیت باشد به راحتی پودر می شود و باید دوباره زغال جاروبرقی را تعویض کنید.

در این مقاله در مورد علائم کاهش کربن جاروبرقی صحبت کرده ایم و توضیح داده ایم که کربن جاروبرقی چیست و کاربردهای آن و نشانه های کم شدن آن چیست. در زیر به طور کامل و مرحله به مرحله توضیح می دهیم که چگونه می توانید خودتان این قطعه را تعویض کنید تا مشکل جاروبرقی خود را حل کنید. در قسمت بعدی در مورد قیمت کربن جاروبرقی صحبت کردیم و گفتیم که کیفیت این قطعه بسیار مهم است و سعی می کنیم قطعه با کیفیت را تهیه کنیم. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا علائم جاروبرقی کم کربن را بیاموزید و به تعویض این قطعه مهم کمک کند.

 


برچسب : ,
نویسنده : امروز نیوز | تعداد بازديد : 182 امتیاز : 3 | امتیاز شما : 1 2 3 4 5 6

موضوع: | نویسنده: امروز نیوز

قلعه مارکوه مخروطی شکل، مشجر و جدا شده از سلسه کوههای البرز بوده که در فاصله شش کیلومتری شرق رامسر و سه کیلومتری ساحل دریا و محور ارتباطی تنکابن به رامسر واقع است. قرار گرفتن این آبشار در کنار جنگل، منظره ای وصف نشدنی را ایجاد کرده است که هر انسانی را به وجد می آورد. چشمه گل رامیان در استان گلستان و پنج کیلومتری جنوب شهر رامیان قرار دارد. پس از عبور از پارک جنگلی سی سنگان و شهر نوشهر، با رسیدن به شهر رویان در جاده چالوس قرار دارد. شاید به دلیل عدم وجود باند فرودگاهی در شهر نور، نتوانید بلیت هواپیما نور را خریداری کرده است، پس با ماشین شخصی یا با خرید بلیط اتوبوس نور به مقصد بروید اما بعد از کمی استراحت و انتخاب آبشار آب پری به حال شما باید 13 کیلومتر برای رسیدن به آن طی کنید و قطعا بعد از گشت و گذاری در طبیعت مجبور به اسکان در آنجا باشید. منظره این قلعه یکی از جذاب ترین خصوصیات آن به شمار می رود. دریاچه الیمالات : دریاچه الیمالات یکی از تفریحات مردم نور است که آخر هفته ها را در این مکان دل انگیز سپری می کنند. برای اینکه به آبشار آب پری برسید باید از رویان حرکت کرده است و به سمت بلده پیش بروید. در مقابل آبشار آب پری غرفه هایی که محل فروش غذا است مشاهده می کنید، از خرید غذاهای محلی، آش های محلی، نان محلی و حتی چای ذغالی لذت ببرید. اگر میخواهید چند ساعتی را کنار آبشار لوه بمانید و پس از لذت بردن از زیباییهایش آنجا را ترک کنید، کافی است وسایل متداول همهی سفرها از جمله مدارک شناسایی، دوربین، کیسه زباله، کمکهای اولیه، تلفن همراه، پاور بانک، کفش مناسب برای پیادهروی، غذای اصلی و میان وعده، آب آشامیدنی، دارو و یک کوله پشتی برای قرار دادن این وسایل در آن را با خود ببرید ولی اگر قصد دارید شب را در کنار آبشار بمانید، به غیر از موارد بالا حتما با خود چادر مسافرتی، کیسهی خواب و یک زیرانداز برای کیسه خواب (برای جلوگیری از سرایت رطوبت زمین به کیسه خواب) داشته باشید.

white and brown dome building interior اگر دوست دارید از آبوهوای مطبوع و طبیعت دلانگیز آن لذت ببرید و در دل طبیعت چادر بزنید، بهتر است که فصل بهار و تابستان را انتخاب کنید. حتماً طعم آش محلی را در این منطقه بچشید و از ترکیب گرمای خوشمزه آش و خنکای هوای آبشار که دمای آن حدود ۱۰ درجه از شهر رویان پایینتر است، لذت ببرید. جریان متوالی باعث گردیده تا صخره های کوه و مناطق اطراف آن دچار فرسایش شوند. وقتی مسیر را ادامه می دهید، آبی زلال از میان سنگ های بزرگ و کوچک خودنمایی می کند که تلفیق این آبشار خروشان با جنگلی خوش منظر هر توریستی را به وجد می آورد. این دریاچه رویایی دارای مناظری چشم نواز است که تلفیقی از درختان سر به فلک کشیده و آب های زلال را به نمایش گذاشته است. سیاه بیشه یک منطقه شکار ممنوع با وسعتی حدود ۹ هزار هکتار است که یکی از بهترین و معروف ترین جاهای دیدنی کلاردشت برای یک گردش خارق العاده خواهد بود. به گزارش جام جم آنلاین از میزان، آبشار موسوم به «آب پری» با درختان سربه فلک کشیده ای که بر سر آن سایه میاندازند، یکی از جاذبه های زیبای شهر رویان در غرب مازندران، همواره پذیرای مسافران و گردشگران بوده است . بر خلاف اسم آبشار که در اسم آن گفته می شود، شکل ظاهری آن به صورت آبشار نیست و در واقع شاهد جریان آب از سنگ هایی که در شیب تند کوه کنار هم جمع شده اند خواهید بود. آبشار آب پری شباهت چندانی به آبشار ندارد زیرا قسمتی از سنگ های کوه در اثر رانش زمین در شیب تند کوه جمع شده اند و آب کمی از لابه لای این سنگ ها در جریان می باشد.

در صورت خوب بودن هوا (شبها معمولا هوا اگر ابری نباشد البته هوا خیلی سرد است)، می توان به بیرون رفت و آسمان را برای مدت های مدیدی نگاه كرد و لذت برد. آبشار آب پری در استان مازندران واقع شده است و در فاصله پنج کیلومتری نور، در نزدیکی رویان قرار دارد. آدرس : گل رامیان در فاصله ۵ کیلومتری جنوب شهرستان رامیان در استان گلستان قرار دارد که دارای جاده ای آسفالته و چشمه ای پر آب است که استخر طبیعی دایره شکلی به مساحت ۷۲۰۰ متر مربع را تشکیل داده و آب زلالی دارد. ارتفاع آبشار تا حوضچه ۱۵ متر است و آب آن هم از رودخانه خاصه رود تأمین میشود. آن ۱۲ کیلومتری که طی میکنید، همان بخش زیبای جاده آبشار آب پری است. کلیسای سرخآباد فقط 9 مترمربع وسعت دارد و به عنوان نیایشگاهی برای مهندسان خارجی مسئول پروژه راهآهن سوادکوه ساخته شده است. کلیسای آنتوان مقدس کلیسای آنتوان مقدس در شهرک ساحلی هایکاشن در رویان واقع و توسط ارامنه ایران بنا شده است. یکی از این دو شعبه از دهستان دو هزار و دیگری از دهستان سه هزار میگذرد و سرچشمه هر دوی آنها ارتفاعات الموت و تخت سلیمان است. آب آبشار زلال است و در نهایت از تنگهای زیبا میگذرد. پاییز نیز با نمایش رنگهای زیبای خود، برای علاقمندان به طبیعت پاییزی و عکاسی، زمان مناسبی است.

طبیعت بکر و خاص این منطقه، می تواند دلیل اصلی سفر هر گردشگری باشد. این کاخ در دانشکده بین المللی منابع طبیعی قرار داشته و به شکلی خاص و مدرن طراحی شده است. این کاروانسرا در زمان حکومت صفویان ساخته شده است و تابحال به خوبی پاربرجا مانده است! اما بهترین زمان همان بهار یا اواخر تابستان است. بوی قاچاق «قاتل و وحشی» بلند شده است! تصاویر نیز قرار داده ایم.قلعه مارکوه مربوط به دورانهای تاریخی پس از اسلام است و در شهرستان رامسر، شهر کتالم، مسیر جاده تلارسر واقع شده و این اثر در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۷۹ با شمارهٔ ثبت ۳۴۸۴ بهعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. جالب است که تقریبا تمام کوچههای شمالی جنوبی شهر نشتارو به این مرداب میرسند. قلعه مارکوه از جاهای دیدنی استان مازندران به شمار میآید و در شهرستان رامسر، در مسیر جاده تلاسر قرار گرفته است. بازدید از قلعه مارکوه کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه نیست. آبشار زیارت در گلستان و در روستایی به همین نام است. لوه، در استان پر از آبشار گلستان و در نزدیکی شهر گالیکش قرار دارد. اختلاف درجه حرارت این ناحیه با هوای شهر رویان تقریبا 10 درجه سانتی گراد می باشد. شاید رویان خیلی شناخته شده نباشد، اما اکثر مسافرن با شهر نور آشنا هستند.

با رفتن به ارتفاعات تپه هزار پیچ شهر گرگان را از چشمانداز زیبای دیگر مشاهده کنید. برای خرید ویلا باید به مراکز معتبر مراجعه کنید تا ویلای مناسبی را خریداری کنید. برای خرید بلیط نوشهر نیازی به مراجعه حضوری نیست. همچنین با خواندن ترانه های محلی برای مردم، آمدن بهار و سرسبزی را مژده می دهند. شهرستان رامسر که دارای ساحلی زیبا با مناظر کوهستانی و جنگلی است، از شهر های پرطرفدار شمال ایران برای گردشگری می باشد. برای رفتن به کندلوس، ابتدا باید خود را به جاده کرج به چالوس و ۲۵ کیلومتری این شهر برسانید؛ سپس از دوراهی «دوآب» به سمت کجور حرکت کنید. کمی که پیش بروید در میان سنگ ها آب جاری را مشاهده می کنید که منظره ای بسیار زیباست خصوصا تلفیق آب و آبشار در کنار جنگل های کوهستانی. بهترین فصل برای بازدید از این آبشار فصل بهار و تابستان است که هم طبیعت بسیار سرسبز و زیباست و هم درجه حرارت هوا مناسب است و در جاده کوهستانی گرفتار برف و باران و سرما نخواهید شد. سیاهکل منطقهای بکر در قلب گیلان زیبا و بارانی است. آبشار آب پری یکی از جاذبه های زیبا و دیدنی استان مازندران است. این آبشار دارای شکل جالبی است و به دلیل شکل دیواره آن دسترسی به فضای اطراف آن راحت است. به گزارش برنا؛ بسیاری از ما زمانی که سخن از مسافرت به شمال به میان می آید، یاد استان هایی همچون مازندران و گیلان می افتیم، غافل از اینکه در مجاورت همین استان ها، یک استان دیگر با نام گلستان نیز وجود دارد که هر چند جنبه گردشگری و تفریحی در آن کمتر از گیلان و مازندران است، اما آب و هوای مطلوب تر و شرایط مناسب تری جهت گذران اوقات فراغت خواهد داشت.

این گرمابه قدمتی دیرینه دارد و زمانی بسیار شلوغ بوده اما این روزها آنچنان رونقی ندارد و کمتر کسی برای حمام کردن به این گرمابه میرود. آبشار چلندر، غار چلک، چشمه گردو، دیو چشمه، دریاچه خضر نبی، حمام کندلوس، دزد قلعه، سوته قلعه کجور، قلعه ملک کیومرث، قلعه اسپیروز، امامزاده نوح، امامزاده سید علی کیا سلطان، امامزاده محمد طاهر، آرامگاه درویش امیر و روستاهای زیبایی همچون کندلوس، ویسر، لاشک، بین و برکن، کهنهده و بسیاری از روستاهای ییلاقی زیبای این شهرستان که بسیار زیبا و نزد بومیان محبوب بوده و در فصول مختلف آب و هوایی مناسب و قابل تجربه دارند. 2. پیشینه حمام قدیمی و خزینه دار روستا به دوره قاجار می رسد. به دلیل فاصله نزدیکی که این منطقه تا تهران دارد، همواره در لیست تورهای گردشگری قرار داشته و گروه های متعددی سالانه وارد این منطقه می شوند. آب های گرم رامسر در نزدیکی ساحل دریا قرار دارند. و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی کلبه جنگلی تیک تاک قرار گرفته است. از این روستا تا دریاچه، تنها یک مسیر خاکی و ناهموار موجود است که می توانید با ۲ ساعت پیاده روی به دریاچه برسید و از مسیر هم لذت ببرید و یا اینکه این راه را با ماشین طی کنید. با رفتن به منطقه حفاظت شده جهان نما می توانید از زیبایی، آرامش، سکوت و آب هوای مطلوب لذت ببرید.

هرچند که فصل زمستان در این جا بسیار هوا سرد است اما با وجود بارش برف می تواند منظره ای زیبا ایجاد شود اما باز هم جانب احتیاط را رعایت نمایید. از شگفتیهای این منطقه تفاوت دمای بالای آن با رویان است. لذا هراز گاهی این کوه و قلعه بالای آن مورد هجوم عده ای قرار گرفته و ضمن تخریب آثار باستانی نسبت به کند و کاو غیر اصولی در آن اقدام می شود. به دامنه مارکوه که رسیدید، جاده ای نیمه آسفالت شما را به بقایای دژ باستانی مارکوه راهنمایی می کند. از قلعه مارکوه فقط برج های دیده بانی آن باقی مانده است. به طور کلی در مناطق شمالی و به ویژه استان مازندران، مناطقی تحت عنوان جنگل بسیار زیاد هستند که یکی از معروف ترین و محبوب ترین آن ها، پارک جنگلی کشپل است. پارک جنگلی جوارم که به خاطر پوشش زیبای گیاهی از مقاصد گردشگری در این منطقه به شمار میرود، دارای سفره خانه سنتی، سرویس بهداشتی، آلاچیق و سکوهای اسکان، محوطه بازی کودکان، ساختمان نگهبانی، جاده آسفالت و محوطه پیک نیک، نمازخانه و فروشگاه است. خانه حاج خلیلی تنکابن روی گوگل مپ ثبت نشده است. کاخ تمشیان : کاخ مدرن و اشرافی تمشیان از جاذبه های شهرستان نور است که در دانشکده بین المللی منابع طبیعی آن واقع شده و دارای یک اتاق خواب، آشپزخانه و اتاق پذیرایی می باشد ک به شکلی تحسین برانگیز طراحی شده است. نام این قلعه برگرفته از کوهی است که بر روی آن قرار دارد. هوای آب پری نسبت به رویان حدودا ده درجه سانتی گراد خنک تر است و به همین علت بهترین نقطه برای فرار از گرمای تابستان در منطقه محسوب می شود. آب و هوای خنک و مطبوع این قسمت، باعث گردیده تا در تمام فصول سال علاقمندان را به سمت خود جذب کند.

در این فصول هوا خنک بوده و تفریح و گردش در این منطقه بسیار مفرح و شادی بخش است. دیلمان با 72 آبادی در دامنه سلسله جبال البرز و در شمال و شمال شرقی قله رفیع درفک واقع شده است . این طبیعت بکر پذیرای گردشگرانی است که شیفته گشت در مناطق سرسبز و خوشآبوهوای شمال ایران هستند. از دیگر محصولاتی که در زمینهای این جنگل رشد خوبی دارد حبوبات است. نقل قول های زیادی در مورد تاریخچه آن وجود دارد که مشتاقان آن از راه های دور و نزدیک به این قسمت از مازندران می آیند تا در کنار بازدید از آب پری، قصه ها و افسانه های مهیج آن را نیز بشنوند. این خانه ها در بافت جنگلی، کوهستانی و ییلاقی منطقه قرار دارند و از پنجره و ایوان آن ها می توان نظاره گر طبیعت زیبای اطراف و همچنین پل ورسک بود. این آبشار در کنار روستایی با همین نام قرار دارد که کمتر از ۱۰۰۰ نفر جمعیت دارد و همین دسترسی به این آبشار را آسانتر کرده است. خرید ویلا، فروش ویلا در محدوده و منطقه پارک جنگلی در نوشهر (سیسنگان) از اهمیت خاصی به دلیل توریستی بودن منطقه و نزدیکی پارک و جنگل با دریا برخوردار است.

خانه روستایی در زمینی به مساحت 300 متر و زیربنای 100 مترمربع بصورت همکف بنا شده که با دارا بودن 2 اتاق و 1 آشپزخانه حداکثر ظرفیت پذیرایی از 10 نفر را دارد که بصورت دربست در اختیار گردشگران قرار می گیرد. علاوه بر آن، حرام او دارای امکانات پذیرایی و تفرجگاهی بسیار آرامشبخشی نیز می باشد که می توانید در آنجا به استراحت و تفریح بپردازید. البته در میانه های راه مسیری وجود دارد که به منطقه یوش و زادگاه نیما یوشیج می رسد . پوشش های گیاهی بسیار زیاد و متنوع باعث شده که این مکان بسیا زیبا و بکر باشد. این آبشار در کنار طبیعت سرسبز و جنگل و جاده های کوهستانی توانسته یک تابلوی نقاشی زیبا را ایجاد نماید. در نوروز خانم های خانواده بصورت دسته جمعی غذاهای لذیذی مانند سبزی پلو با مرغ و گوشت درست می کنند و آن را در بین همسایگان تقسیم می نمایند. نام قدیمی این محل بیسکلات بوده که بعد از دهه پنجاه شمسی به مرور به دارکلا تغییر نام پیدا کرد.این روستا در دهستان کلارستاق شرقی قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۶۷۱ نفر بودهاست. مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: این فرد از آبشار لوه (محور گالیکش به جنگل گلستان) سقوط کرده بود که چهار تیم امدادی متشکل از ۹ نفر به محل حادثه اعزام شدند. رئیس هلال احمر شهرستان های مینودشت و گالیکش افزود: ۳ تیم از امدادگران شعبه مینودشت و پایگاه های امدادونجات تنگراه و سه راهی شامل ۱۳ نفر با ۵ خودروی امدادی به محل حادثه اعزام شدند. یکی ار جذابیت های روستای فیلبند که گردشگران زیادی را به سمت خود کشانده ، پدیده اقیانوس ابر است که اکثر مواقع به دلیل ارتفاعی که از سطح دریا دارد ایجاد می شود و چشم انداز زیبایی را به این منطقه می بخشد.

علاوه بر نی (نی هفت بند) که متداولترین آلت موسیقی کندلوس است، دهل و سرنا نیز از سابقه و شهرت بسزایی در منطقه برخوردار است. کافی است، خودتان را به بالای آبشار برسانید تا یکی از چشمنوازترین قابهای طبیعت استان مازندران را تماشا کنید. اگر قصد دارید شب را در نزدیکی آبشار لوه بمانید، باید بدانید که این منطقه هیچ هتلی برای اقامت مسافران ندارد و نزدیکترین هتل به آبشار در مینودشت است، این ناحیه تنها یک مرکز بومگردی دارد ک شما در صورت تمایل میتوانید شب را در آن بگذرانید. جاده آب پری از جمله قسمت هایی است که در اطراف آن مناظر چشم نواز زیادی وجود دارد. به همین دلیل، نام آبشار به “آب پری” شناخته شده است. برای رسیدن به آبشار آب پری کافیست تا مسیر جاده چالوس را به پیش گیرید. رسیدن به رامسر و بازدید از جنگل دالخانی با ماشین شخصی، تجربهای عالی خواهد بود. بازدید از این جاذبه هم برایتان رایگان خواهد بود. این آبگرم در گذشته به صورت سنتی به شکل چشمه بود که گردشگران از آن استفاده میکردند. جنگل دو هزار تنکابن منطقهای کوهستانی است که در آن میتوانید چمنزارها، درههای سرسبز و جنگلهای مرتفع جلگهای را ببینید. آب و هوای این منطقه باب میل همه افراد است. این آبشار در حقیقت بهانهای برای لذت بردن از هوای کوهستان و مناظر زیبای این منطقه است. لوه ، در دل جنگلی انبوه از درختانی مثل ممرز، افرا و توسکا قرار گرفته است. برای دسترسی به قلعه مارکوه، بهتر است از پلههایی که در جنوب این قلعه قرار دارند استفاده کنید. از طرفی راه های دسترسی به این منطقه نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. صیاد معاون هلال احمر گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ گفت: در پی اطلاع از گرفتار شدن فرزند خانواده مشهدی در آبشار لوه تيم امداد ونجات كوهستان جمعيت هلال احمر مينودشت و گالیکش به لوه اعزام شدند.

این نام از افسانهای گرفته شده که در آن به وجود یک پری در بالای این آبشار اشاره میکند. او مینویسد: «پس از تحمل دشواریها نوبت آسایش نسبی هم فرا میرسد.» چندجمله بعدتر هم از یکعادت همیشگی خود صحبت میکند که اشاره به کتمان سرمستی و لذت ناشی از آن سبکباری در جنگل اسالم به خلخال است. ابرها در این روستا غوغا میکنند: تماشای اقیانوس ابری یکی از لذتهای سفر به مازیچال است. این را هم بگوییم که یکی از جذابیت های معماری پل ورسک به این است که در ساخت آن نه از فلز و نه از بتن آرمه استفاده شده است. در واقع یکی از جاذبه های منطقه نمک آبرود، جنگل بکر و دست نخورده آن است و به جرأت می توان گفت در دنیا بی نظیر است. آبشار لونک، یکی از جاذبههای طبیعی بسیار دیدنی در شهر سیاهکل استان گیلان است. آبشار لوه تا شهر گالیکش 20 کیلومتر و تا جادهی اصلی گلستان - مشهد فقط 5 کیلومتر فاصله دارد، پس اگر برای رسیدن به مقصد عجله ندارید به هیچ عنوان دیدن این آبشار زیبا و شگفت انگیز را از دست ندهید. با مشاهده درختان و پوشش های گیاهی سر یبز در اطزاف این منطقه و گوش دادن به صدای دلنشین آب باعث ایجاد فضایی روح پرور برای سفری دل انگیز شده است که هرگز خاطرات آن را از یاد نخواهید برد. کیفیت غذای رستوران برادران همیشه در طول سالیان بالا بوده و قیمت آن مناسب است. شما میتوانید در سفرتان به سیاهکل و بازدید از آبشار لونک، به یکی از کاروانسراهای قدیمی ایران که در زمان صفویه ساخته شده است بروید. جنگل دالخانی پس از طی ۲۳ کیلومتر در مسیر ارتباطی و آسفالته جنت رودبار در کنار جاده قرار دارد و ۶۰۰ هزار متر مربع مساحت داشته که برای احداث پارک جنگلی در نظر گرفته شده است و اکنون نیز به عنوان یکی از تفرجگاه های مهم شهر رامسر مورد استفاده گردشگران قرار میگیرد.

ضمنا آبشار کوه سنگی که یکی دیگر از آبشارهای مهم استان گلستان است هم به آبشار لوه نزدیک است و همین از دیگر ویژگیهای خوب این آبشار میباشد. این جواهر جنگلی در کوههای مازندران واقع شده است و یکی از زیباییهای این منطقه در جذب گردشگر محسوب میشود. برای اقامت در کندلوس چند گزینه پیش روی شما است. این موزه که در میان ساختمانی دوطبقه قرار دارد باهمت دکتر ” علیاصغر جهانگیری” باهدف معرفی فرهنگ روستای کندلوس بنا شده است. توسکستان نام روستایی در ۱۸ کیلومتری جنوب شرق گرگان است که جادهای از این روستا به سمت جنوب و شاهرود میرود. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب آبادی با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۴:۲۸ امروز پنجشنبه ۱۸ خرداد، در راه ماندن ۱۰ نفر در منطقه آبشار لوه از سوی نیروهای مردمیبه مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان (EOC) گزارش شد. طبق آمار جمعیتی سال ۱۳۹۵ جمعیت آلاشت ۱۲۰۰ نفر میباشد. آبشار لوه در نزدیکی روستایی به همین نام با حدود 1000 نفر جمعیت قرار دارد، لوه در زبان هندی به معنای پرندهای شبیه تیهوست که آنرا شکار میکنند. درون آن فضاهایی شبیه به اتاقک ساخته شده است که قدمت شان به عهد ساسانی بازمی گردد. اگر از آبشار اول به سمت بالا حرکت کنید می توانید به آبشار دوم شیر آباد هم برسید که بسیار زیبا بوده و اگر از بالا به آن نگاه کنید حوضچه پایین آبشار بسیار شبیه به نقشه ایران می باشد . فاصله گالیکش و گرگان ۱۰۸ کیلومتر و فاصله آبشار تا گالیکش هم در حومه این شهر ۲۰ کیلومتر است.برخلاف دیگر آبشارهای دیدنی در گلستان، نظیر آبشار بارانکوه، لوه از نظر جغرافیایی آبشاری دسترسی آسانتری دارد و تا نزدیکی آن را میشود با خودرو طی کرد.


برچسب : ,
نویسنده : امروز نیوز | تعداد بازديد : 15342 امتیاز : 4 | امتیاز شما : 1 2 3 4 5 6

موضوع: | نویسنده: امروز نیوز

Free photo village fog cloud صبر کردن و تلاش مستمر یکی از مهمترین قدمها برای رسیدن به موفقیت در هر حوزهای است. • تلاش برای یافتن حالت بینابینی که به برنامه افزایش فالوور اینستاگرام برای آیفون که قصد تکامل و حرکت رو به جلو را دارد، اجازه همآهنگی بدهد اما این اختیارا ت برنامه افزایش فالوور اینستاگرام رایگان برای ایفون نباشد که آنها را قادر به انجام حملات کند. قسمت اعظم برنامه افزایش فالوور اینستاگرام برای آیفون طراحی شد بر روی رویکرد اول تمرکز کرده است. پشتیبانی. جایی که از آن فالوور روبیکا میخرید باید پشتیبانی خوبی داشته باشد تا اگر مشکلی در روند ثبت سفارش برای شما به وجود آمد سریعاً پاسخگوی شما باشد. اگر شما هم همچون بسیاری از کاربران اینستاگرام دنبال افزایش فالوور واقعی اینستاگرام هستید و برای انجام این کار از نرم افزارهای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده می کنید بهتر است این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. برای حل این مشکل بهترین برنامه های افزایش فالوور در ادامه ذکر شده و پس از آن در مورد هر کدام توضیحاتی ارائه شده است. این فوتبالیست بینظیر که در حال حاضر به عنوان یکی از فوروارد تیم منچستر یونایتد بازی میکند، در سراسر دنیا علاقهمندان فراوانی دارد. از نوعی مکانیسم اجماع خاص با عنوان تنگل، (دانلود برنامه فالوئرز بگیر اینستاگرام براي ايفون با لینک مستقیم) دفتر کل توزیع شده آیا وتیای غیر مدور است. مورد سوم بیش از برنامه افزایش فالوور اینستاگرام ایفون یک چالش اجتماعی است؛ راه حلهای این موضوع شامل موضوعات زیر میشود مداخلات اجتماعی که درصدد افزایش وفاداری و صداقت برنامه افزایش فالوور اینستاگرام برای کامپیوتر نسبت به جامعه به عنوان یک واحد کلی است که جایگزین وفاداری مستقیم بازیکنان به همدیگر در یک سمت از جامعه میشود یا از آن جلوگیری میکند. آیا خرید فالوور روبیکا برای همه ضروری است؟ تبلیغات. تبلیغات ضروری نیست، اما اگر بودجه خوبی دارید میتواند بسیار موثر باشد.

Too busy/ Too distracting: اگر شما تمرکز کافی را در دروس و کار خود ندارید و این به دلیل وابسته شدنتان به اینستاگرام است ، می توانید از این گزینه برای پاک کردن پیج خود استفاده نمایید. شما باید حداقل 15 اکانت برای خود درست کنید تا در برنامه جم فالوور قرار دهید. نماد اعتماد الکترونیکی به شما این امکان را میدهد تا در صورتی که سفارش خود را مطابق توضیحات تحویل نگیرید، بتوانید ثبت شکایت کنید تا پیگیری شود. نکته مهم : یکی از ویژگی های خیلی خوبی که این برنامه نسبت به برنامه های دیگر دارد برای سیستم ios هم جواب می دهد. این اپلیکیشن علاوه بر افزایش فالوور پیج شما، برای لایک و بازدید پست و استوری نیز کاربرد دارد. اگر با فضای اینستاگرام آشنا باشید حتما می دانید که تعداد فالوور برای کاربران این شبکه اجتماعی اهمیت فراوانی دارد و فالوور زیاد به معنی اعتبار بالای صفحه اینستاگرام می باشد. همانطور که مشاهده کردید خرید مخاطب، ممبر یا فالوور همهی آن چیزی است که برای موفقیت در فضای آنلاین نیاز دارد. شما باید بدونید که این برنامه چه کارایی دارد که ما در این باره برای شما توضیح می دهیم. این که ویدئوها، پست ها و عکس های شما را ببینند و نسبت به استوری های شما ری اکشن نشان دهند، اهمیت زیادی دارد. مزیت این دست دانلود نرم افزار فالوئر بگیر اینستاگرام برای ایفون نسبت به با توجه به اینکه دانلود برنامه فالوئر بگیر اینستاگرام براي ايفون در چنین شبکه های ناشی از تعاملات و مشارکت کاربران فعال در شبکه هستند. اما بهترین راهکارها برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان چهها هستند؟

در صورتی که هماهنگی لازم در مورد زمان و نحوه حمله در میان دانلود یک برنامه فالوئر بگیر رایگان اینستاگرام براي ايفون صورت نپذیرد، محاصره شکست خواهد خورد … مجموعه ای از دانلود برنامه فالوئر بگير اينستاگرام براي ايفون بیزانس شهری را برای حمله ناگهانی به آن محاصره کرده اند. وجود ویژگیهایی همچون ارزانی، پشتیبانی عالی و بدون ریزش بودن کلیه فالوورهای خریداری شده، سه عامل اصلی مهم برای کاربران هستند که به بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام اعتماد کنند. و یکی از مهمترین فاکتورهایی که مخاطبان برای اعتماد به یک پیج روبیکا به آن تجه میکنند میزان فالوورهای آن پیج در روبیکا است. 6. لیستی برای شما باز می­شود که باید عبارت Unfollow بزنید. وقتی کار تمام شد Share را بزنید. ۲. در پروفایل او، گزینه Following را زیر تصویر پروفایل او بزنید. البته برخی از پستهای حسن ریوندی مربوط به موضوعات اجتماعی هم میشود، اما بیشتر فالوورهای حسن ریوندی برای دیدن اجراها و نمایشهای کمدی او این پیج را دنبال میکنند. البته به یاد داشته باشید که نباید روند خرید فالوور روبیکا را قطع کنید و به صورت مستمر و کم کم فالوور به پیج خود اضافه کنید و در کنار آن فعالیت در پیج روبیکایتان را نیز فراموش نکنید. به شما قول میدهیم در صورت تولید محتواهای ویدئویی باکیفیت که مناسب سلیقه مخاطبین شما باشد، شاهد افزایش چشمگیر تعداد فالوورها خواهید بود. می باشند. این تعداد برنامه با نام های شبیه به یکدیگر باعث می شود کاربران جهت استفاده از آنها دچار مشکل شوند و ندانند که باید کدام برنامه را روی گوشی خود نصب نمایند. و این به این معنی است که اشخاص واقعی پشت آن اکانتها هستند. همچنین این پروژه اعلام کرده که در ایران مزرعه ماینینگ دارد اما آن را اثبات نکرده است. بعضی از این سایتها خدماتشان باکیفیت است و بعضی دیگر هم محصولات بیکیفیتی را میفروشند.

میتوانید ادمین یک صفحه اینستاگرامی باشید و یا حتی خودتان بصورت پورسانتی محصولات سایر فروشگاهها بصورت همکاری در فروش، بفروش برسانید. به صورت کلی اگر میخواهید در روبیکا موفق شوید، سعی کنید فالوورهایی واقعی و ایرانی خریداری کنید تا سریعتر در روبیکا به هدف خود برسید و احتمال آسیب به پیجتان را به صفر برسانید. افزایش فالوور دارای تاثیر بسیار مهمی در رشد صفحه اینستاگرام است و شما با خرید فالوور ارزان می توانید در کوتاه ترین زمان فالوورهای خود را به تعداد مد نظرتان برسانید. اصلی ترین راه بالا بردن آمار لایک و کامنت، بالا بودن تعداد فالوور های شما است. هشتگ های میلیونی پر رقبات ترین ها هستند، هشتگ های چند ده هزاری تقریبا متوسط هستند و هشتگ های زیر 20 هزار تا پست، تقریبا رقابتی وجود ندارد و قابلیت رشد در آن ها خوب است. Turbo followers برنامه ایی می باشد که برای ارائه خدماتی که دارد باید سکه داشته باشید تا بتوانید از آن استفاده کنید. اگر در اینستاگرام فعال هستید ، برای یافتن دامنه خود نیازی به جستجو نیست. اگر شما فالوورهایی با ریزش بالا خریداری کنید همانند این است که پول خود را در جوب ریختهاید. بر اساس این ویژگی در برنامه نینجاگرام شما هشتگ های مربوط به پیج و پست خود را در این برنامه قرار می دهید.

اگر تمامی مراحل را به درستی انجام داده باشید در این قسمت پیام خطایی مبنی بر اشکال در آپلود عکس، نمایان خواهد شد. بنابراین اگر به دنبال فروشگاهی برای خرید فالوور واقعی و ایرانی روبیکا هستید، فالوور پرو بهترین انتخابی است که میتوانید داشته باشد. جذب فالوور های واقعی برای هر صفحهای که قصد دارد در کسبوکار خود پیشرفت کند بسیار اهمیت دارد. چندین سال است که کارشناسان دیجیتال مارکتینگ می گویند خرید فالوور اینستاگرام منسوخ شده است و اینستاگرام با پیج هایی که فالوور می خرند مقابله می کند. انتخاب عکسها و رنگهای مناسب در تصاویر به­کار برده شده و همینطور چیدمان آنها در پیج می­تواند تمی جذاب ایجاد کند. کافه مجازی توانسته است در مدت فعالیت خود رضایت کلیه کاربران عزیز را جلب کند. شما میتوانید با خریداری سرویس های مدنظر خود از کافه مجازی، به بهترین ها دسترسی داشته باشید. زمانی که شما یک کسبوکار داخلی دارید و فروش شما به کشور ایران محدود میشود، باید فالوور واقعی داشته باشید و خرید فالوور خارجی برای شما فایدهای ندارد. بهترین برنامه های فالوور بگیر در اینستاگرام را می خواهیم برای شما معرفی کنیم. ما در این مقاله قصد داشتیم بهترین برنامه ها را به شما معرفی کنیم. اگر پستهای شما به صفحه اکسپلور برود، افراد بیشتری با محتوای شما آشنا میشوند و این مقدمهای برای برندسازی و معروف شدن در بین مخاطبان و بازار هدف است. البته اگر شما فالوورهایی واقعی خریداری کنید ممکن است بعضی افراد از موضوع پیج شما خوششان نیاید و شما را آنفالو کنند، که این میزان ریزش کاملاً طبیعی است.

البته در زمان استفاده از ربات اینستاگرام سیار اهمیت دارد که بتوانید با محتوا تاثیر گذار و با کیفیت اینستاگرام مخاطبین را قانع کنید که پیج شما را فالو کنند و در ادامه در پیج شما باقی بمانند. البته در ادامه بیشتر در مورد مواردی که در تصویر بالا مشاهده می کنید توضیح خواهم داد. مشهور شدن در روبیکا منوط به انجام کارهایی مستمر است که در ادامه به برخی از مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد. امروزه یکی از دلایلی که بیشتر پیج ها تجاری نمی توانند تعداد فالوور خود را افزایش دهند این است که ادمین آنها زمانی زیادی برای پیج اینستاگرام نمی گذارد. ماهیت تنگل باعث شده تا تعداد تراکنشها به شکل فزاینده ای افزایش یافته و به همین دلیل، سیستم بررسی و تعادل شبکه ارتقا پیدا کند. اگر در جواب دادن کامنت اینستاگرام مهارت خوبی پیدا کنید شانس بدست آوردن فالوور بیشتر و جذب فالوور بیشتر برای اینستاگرام خودتان را خواهید داشت. اگر چه اینستاگرام یک محیط متصل به تصویر و ویدئو است، اما قسمت توضیحات پست (کپشن) نقش بزرگی در افزایش تعامل و تبادل مخاطبان با صفحه شما ایفا می کند. کاربردهای گراف جهت دار غیر مدور زیر مجموع های کوچک از تعاملات رایج بین دستگاه های متصل را نشان میدهند.

مکانیسم اجماع گراف جه تدار غیر مدور یا دانلود برنامه فالوئرز بگیر اینستاگرام براي ايفون با لینک مستقیم مورد استفاده قرار میگیرد. گراف جهت دار غیر مدور اکثر دانلود برنامه فالوئرز بگیر اینستاگرام براي ايفون با لینک مستقیم اجماع دارای ماهیتی مشابه هستند و تنها تفاوتی که میتوان در آنها یافت، کاربردی است که در دفاتر کل توزیع شده مکانیسم اجماع محبوبی است که در اغلب پایگاه های داده، مختلف از خود نشان میدهند. در بیشتر برنامه های فالوور بگیر که در حال استفاده می باشند اکثر آنها فقط برای سیستم اندروید کار می کنند. برنامه دومی که برای جذب فالوور می خواهیم به شما معرفی کنیم برنامه کافه اینستا می باشد. کافه مجازی همواره در تلاش بوده است تا این خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهد. کافه اینستا یکی از قدیمی ترین و بهترین برنامه فالوور بگیر برای اینستاگرام می باشد. فالوور واقعی در اینستاگرام برای افرادی کسب و کار در اینستاگرام راه اندازی کرده اند و یا به دنبال افزایش اعتبار برند خود از طریق این شبکه اجتماعی هستند، ارزش و اعتبار بیشتری دارد. تولید محتوای مستمر. در کنار خرید خدمات یکی دیگر از کارهای مهمی که باید انجام دهید این است که برای تولید محتوای باکیفیت، جذاب و مستمر در روبیکا برنامه داشته باشید. ترویج ارتباط بین طرف های مختلف بازار در بستر یکسان که امکان همدست شدن تاییدکنندگان برنامه افزایش فالوور اینستاگرام IOS و از اینکه خود را به عنوان دسته ای جدا که برای دفاع از حقوق صنف خود باید در برابر دسته های دیگر بایستند را کاهش میدهد. نوع فالوور. اینکه شما فالوور ایرانی روبیکا میخرید، یا فالوور واقعی یا فیک و غیره بسیار مهم است. با وجود آن که در بخش قبلی گفتیم خرید فالوور فیک اینستاگرام تنها عدد نمایشی فالوورهای شما را زیاد می کند اما هیچ تعاملی در صفحه شما ایجاد نمی کند، اما چه کاربردی دارد؟

زمانی که شما فالوورهای بسیاری در پیج خود داشته باشید و یک مخاطب جدید از پیج شما دیدن کند، قطعاً عدد فالوورهای شما چشم آن مخاطب را گرفته و در تصمیم گیری نهایی آن شخص برای فالوور کردن و یا عدم فالوور کردن شما بسیار موثر است. نکته مهم : شما برای هر پیجی که می سازید باید عکس پروفایل و چند پست قرار دهید. دارای عکس پروفایل و توضیحات بیوگرافی است. همیشه قبل از خرید دنبال کننده کننده روبیکا توضیحات سرویس مد نظر را به خوبی مطالعه کنید و از نوع فالووری که قصد خرید آن را دارید مطلع شوید. در این مطلب لیست کاملی از بهترین برنامه های افزایش فالوور اینستاگرام ذکر شده و در مورد هر کدام توضیحات مختصری ارائه شده است. این برنامه که افزایش فالوور پیج شما را انجام می دهد بیش از دویست هزار مخاطب دارد. چند راهکار برای جلب اعتماد مخاطب وجود دارد. یکی از ویژگی های خوبی که دارد شما برای استفاده کردن از این برنامه نیاز به پرداخت هزینه ایی نمی باشید. سلام دوستان عزیز در این مقاله میخواهیم راجعبه بهترین تکنیک ها و روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام ، بدون هیچ هزینه ای در سال 2020 صحبت کنیم و به سوال چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟ برای مثال، اینکه توسعه دهندگان برنامه افزایش فالوور اینستاگرام اغلب انگلیسی اما برنامه افزایش فالوور اینستاگرام IOS آن بیشتر چینی صحبت میکنند، از آنجا که این مدیریت دو گانه ایجاد همآهنگی را دشوار میسازد، میتواند اتفاق مثبتی تلقی شود.

از چه اصولی میتوان برای افزایش ویو اینستاگرام استفاده کرد؟ در نتیجه میتوان اینطور برداشت کرد که یکی از راههای جذب فالوور در اینستاگرام این است که به نوعی به اکسپلورر راه پیدا کنید. شما با خرید خدمات روبیکا که از مهمترین آنها میتوان به فالوور روبیکا اشاره کرد، سرعت پیشرفت خود را بیشتر میکنید و سریعتر به هدف نهایی خود میرسید. سرعت ارسال هر چقدر بالاتر باشد شما میتوانید سریعتر به هدف خود در روبیکا برسید و موفق شوید. با تبلیغات خوب و به جا میتوانید سریعتر مسیر موفقیت در روبیکا را طی کرده و به هدف خود که فروش محصول، خدمات و یا هر چیز دیگری است برسید. اگر بتوانید در کنار خرید فالوور روبیکا، تولید محتوای خوبی نیز داشته باشید، میتوانم به شما قول دهم که در مدت زمان بسیار کوتاهی میتوانید به هدف خود در روبیکا برسید. حتی اگر محتواهای بسیار جذابی را داخل پیجتان داشته باشید، اما پروفایلتان درهم برهم باشد، مطمئن باشید که درصد زیادی از کسانی که وارد پیجتان میشوند، شما را دنبال نمیکنند. پس اگر فالوورها یا همان دنبال کنندههای زیادی در روبیکا نداشته باشید، قطعاً میزان اعتماد مردم و در نهایت فروش و درآمد شما در روبیکا کاهش مییابد. اگر قصد فروش کالا و یا خدمتی در بستر روبیکا دارید باید بدانید که مهمترین اصل در فروش اینترنتی اعتماد کاربر به شما است. شما باید با کاربران خود تعامل داشته باشید و با آنها ارتباط برقرار کنید و اعتماد آنها را کسب کنید. اما هنگامی که تعداد آنها بیشتر از انتظار شماست، به احتمال خیلی زیاد صاحب پیج از لایک و کامنت فیک استفاده کرده و قطع به یقین، به زودی با ضررها و مشکلات آن چه از سوی کاربر واقعی و چه از سوی اینستاگرام رو به رو خواهد شد.

زیرا قسمت سرچ اینستاگرام، تعداد زیادی پست را در آن زمینه به کاربر نشان میدهد که احتمال دارد پست شما اصلا دیده نشود. بدون شک، داشتن فالوور می تواند کمک فراوانی به شما برای بهتر دیده شدن، کند. همه چیز درباره ی ابزار های مدیریت پیج اینستاگرام برای موفقیت هرچه بیشتر در اموز مربوط به فعالیت های پیج اینستاگرام ، نیاز دارید تا علاوه بر رعایت قوانین تولید محتوا ، هشتگ گذاری و … علاوه بر این، شبکه هایی نظیر آیا وتیای ناهمگام نیست تا تمام تراکنش ها همزمان انجام شوند. فالوورهایی که در فالوور پرو میبینید همگی فالوورهایی تمام ایرانی و واقعی هستند. خرید فالوور تبلیغاتی ایرانی چیست؟ مرسومترین روشهای کسب درآمد اینترنتی چیست؟ استفاده از فیلمهای IGTVیکی از مؤثرترین روشهای افزایش فالوور اینستاگرام است. وبسایت خرید فالوور اینستاگرام همچنین استراتژیهایی را برای افزایش لایک و ویو پیج به صورت ارگانیک و هدفمند فراهم میکند که میتواند به شما با توجه به نیازتان کمک کند. وظیفه ادمین اینستاگرام جواب دادن به دایرکت افراد، کامنتها و برنامهریزی برای انتشار محتوا است. درصورت پیام دادن فرد restrict شده به شما، برای دیدن آن پیام باید به قسمت دایرکت ها در بخش Requests بروید و دیگر پس از خواندن پیام، تیک seen نمیخورد و فرد restrict شده نسبت به این موضوع، که پیامش را خوانده اید؛ باخبر نمیشود.

سعی کنید حداقل تعدادی فالوور هم برای پیج ها بدست بیاورید. • هنجارهای صریح درباره اینکه انتظار میرود پروتکل چه مشخصات بنیادینی داشته باشد، یا چه چیزهایی نباید داشته باشد یا حداقل تحت شرایط بسیار محدودی اعمال شود. در بعضی از شرایط کاربرانی نیاز به فالوور برای میلیونی شدن دارند که از برنامه فالوور بگیر استفاده می کنند. اما یک مشکل بزر گتر دیگر هم برای بیزانس وجود داشت: هریک از این دانلود یک برنامه فالوئر بگیر رایگان اینستاگرام براي ايفون در بخشی از مرز دشمن ساکن میشدند و متاسفانه در عصر بیزانس، گوشی تلفن همراه وجود نداشت! یکی از فعالیتها در این الگوریتمها، حذف پیجهایی است که با پیج شما تعاملی ندارند و این یعنی اینستاگرام به مرور فالوور فیک شما را از صفحه حذف خواهد کرد. از آن طرف فالوورهای فیک روبیکا ریزش بالایی دارند و ممکن است به کسب و کار شما در روبیکا آسیب بزنند. روبیکا یا روبینو بخشهای مختلفی دارد و شما با وارد شدن به آن به هیچ عنوان خسته نمیشوید و میتوانید از بخشهای متنوع این برنامه کاربردی استفاده کنید. با خرید فالوور تردز، میتوانید تعداد فالوور های خود را در این شبکه اجتماعی به صورت انبوه تنها در عرض چند دقیقه بالا ببرید. در نهایت این را بدانید که به هر پیج با هر تعداد فالووری اعتماد نکنید. در این مقاله می خواهیم بهترین شیوه ها را برای معروف شدن به شما آموز دهیم. از سکه ها برای افزایش فالوورها و لایک پست های خود استفاده کنید.

نکته : برای دریافت سکه شما می تونید پست هایی که داخل برنامه به نمایش گذاشته میشه رو لایک کنید که تا با لایک کردن از برنامه سکه بگیرید. از ویژگی این برنامه دارد، برای کابرانی که پیچ های آموزشی یا فروشگاهی دارند بیشتر مورد توجه می باشد. به صورت احتمالی و همیشگی این روند چیزی حدود یک ساعت تا یک روز طول می کشد . با وجود تنوع بالا محصولات، شما می توانید به صورت سفارشی درخواست محصول کنید. در بحث رقابت نیز اگر دو صفحه با محصول مشابه وجود داشته باشند و کاربر قصد خرید آن محصول را داشته باشد. اگر تمایل دارید، فالوورها یا فالووینگهای خود را حذف نمایید، ما در این مقاله همهی روشها را آموزش دادهایم. این برای نامه برای دو سیستم گوشی یعنی اندروید و ios کار می کند و قابل استفاده می باشد. دانلود برنامه فالوور بگیر اینستاگرام برای ایفون برای نهایی سازی و هماهنگی پایانی در مورد استراتژیهای خود امکان ارتباط با یکدیگر را نداشتند. در صورتی که تمایل به خرید اشتراک ندارین می تونید به سایت هایی مختلف بروید و نسخه آنلاک شده را دانلود کنید. برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام با کمترین ریزش، باید به سراغ سایت هایی بروید که تامین فالوور پیج اینستاگرام را با اکانت های فعال و واقعی در اینستاگرام انجام می دهند. بعد از اینکه برنامه را نصب کردید باید به اینستاگرام خود بروید. در این مکانیسم، هر گره برای اینکه بتواند تراکنشی را ارسال کند، ناچار است دو تراکنش دیگر را اعتبار سنجی کند. خرید فالوور روبیکا فیک فقط عدد فالوورهای شما را بالا میبرد و مزیت دیگری برای شما ندارد. آیا پیجی که فالوور فیک داشته باشد به اکسپلور راه پیدا میکند؟ علاوه بر این ، هنگامی که با صفحه هایی که موضوع شما با موضوع مشابه شما ارتباط برقرار می کنند ، فرصت پیدا کردن در لیست پیشنهادهای آنها را خواهید داشت و این باعث می شود که هر روز پیروان صفحات اینستاگرام شما افزایش یابد.


برچسب : ,
نویسنده : امروز نیوز | تعداد بازديد : 113 امتیاز : 3 | امتیاز شما : 1 2 3 4 5 6

موضوع: | نویسنده: امروز نیوز



تشک های طبی فنری یکی از راحت ترین تشک های خواب هستند که به دلیل ویژگی های شگفت انگیزی که دارند همه را به خرید آن ترغیب می کند. :

تخت طبی بهار

تشک طبی فنری نوعی تشک است که درون آن ساختار فنری وجود دارد. این نوع تشک با استفاده از فنرهای فلزی در ساختار خود تکیه گاه مورد نیاز بدن شما را فراهم می کند.

فنرها فنرهای فلزی داخل تشک های طبی معمولاً از فولاد یا سیم آهنی ساخته می شوند. این فنرها به طور مستقل در پوشش قرار می گیرند و با هم کار می کنند تا وزن بدن شما را به طور یکنواخت تقسیم کنند.

تشک های طبی فنری دارای فناوری های متنوعی هستند. برخی از تشک های فنری ممکن است دارای لایه هایی از فوم فشاری در بالای فنرها باشند که برای افزایش راحتی و کاهش استرس بر بدن استفاده می شود. علاوه بر این، برخی از تشک های فنری نیز دارای لایه های محافظ در ساختار فنری برای جلوگیری از آسیب فنر هستند.

تشک های طبی فنر داخلی به دلیل قابلیت پشتیبانی، قابلیت تنفس، انعطاف پذیری و خاصیت دفع گرما، گزینه ای محبوب برای خواب راحت و سالم هستند. بسته به نوع و مارک تشک، ویژگی ها و مزایای بیشتری نیز وجود دارد.

توجه به این نکته ضروری است که هر فردی در مورد تشک نیازها و ترجیحات خاص خود را دارد، بنابراین انتخاب تشک طبی فنری باید با توجه به نیاز و ترجیح شما انجام شود. همچنین توصیه می شود قبل از خرید اطلاعات کافی در مورد محصولات مختلف جمع آوری کنید و در صورت امکان تشک را تست کنید تا از کیفیت و راحتی آن اطمینان حاصل کنید.

جزئیات تشک طبی فنر

تشک طبی فنری دارای جزئیات متنوعی است که بسته به نوع و برند تشک می تواند متفاوت باشد. اما در زیر برخی از جزئیات رایج در تشک فنری طبی را بررسی خواهیم کرد:

پیکربندی فنری:

ساختار فنری تشک طبی فنری از اهمیت بالایی برخوردار است. فنرها معمولا از فولاد یا سیم آهنی ساخته می شوند. طراحی و ترکیب فنرها می تواند متفاوت باشد و بسته به نوع تشک بر میزان تکیه گاه و راحتی آن تاثیر می گذارد. برخی از طرح های فنر عبارتند از فنرهای مستقل (Pocket Spring)، فنرهای متصل (Coil Continuous) و فنرهای توپ (Bonnell Coil).

لایه های فوم فشرده:

برخی از تشک های طبی فنری دارای لایه ای از فوم فشرده در بالای ساختار فنری هستند این لایه های فوم فشرده معمولاً از لاتکس، مموری فوم یا فوم پلی یورتان ساخته می شوند و راحتی را برای کاهش فشار روی نقاط فشار در بدن فراهم می کنند. این لایه ها به صورت پوشش روی سازه فنری قرار می گیرند

لایه های محافظ:

برخی از تشک های فنری طبی دارای یک لایه محافظ در ساختار فنری هستند. این لایه ها معمولا از فوم یا پارچه محافظ برای جلوگیری از سایش فنرها ساخته می شوند.

انتظار: spring mattress


تشک طبی فنری معمولا دارای روکش محافظی است که می توان آن را جدا کرد و شست. این روکش ها معمولاً از پنبه ساخته می شوند. از پارچه های مختلفی مانند پلی استر یا نایلون ساخته می شود. آلرژی در برخی از پوشش ها؛ دارای خواص ضد باکتری و ضد تحریک است.

ویژگی های تشک طبی فنری

پشتیبانی و پشتیبانی:

تشک فنری طبی به خوبی از بدن شما حمایت می کند. ساختار فنری آن فشار را به طور یکنواخت و مناسب بر روی سطح بستر توزیع می کند و پشتیبانی لازم را از تمام نقاط فشار از جمله گردن، شانه ها، پشت و مفاصل فراهم می کند.

جریان هوا:

ساختار فنری تشک طبی فنری تانیل چوب  باعث افزایش جریان هوا در ست خواب می شود. این ویژگی باعث تهویه مناسب تشک می شود و به شما کمک می کند در طول شب خنک و خشک بمانید.

انعطاف پذیری:

تشک فنری سالم انعطاف پذیری خوبی است. این بدان معنی است که به راحتی با فرم بدن شما سازگار می شود و به شما اجازه می دهد به دلیل ساختار فنر به حرکات بدن خود واکنش نشان دهید.

 

توزیع گرما:

تشک های فنری طبی به لطف ساختار فنری و جریان هوای بیشتر، گرما را به خوبی پخش می کنند. این مزایا می تواند به شما کمک کند خواب خوب و آرامی در شب داشته باشید.

طول عمر طولانی:

تشک فنری طبی معمولاً عمر مفید بالایی دارد. ساختار فنری قوی باعث می شود که تشک برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد و استحکام و پشتیبانی مناسب خود را حفظ کند.

جداسازی حرکات شریک زندگی:

تشک فنری طبی معمولاً برای جداسازی حرکات شریک خواب مناسب است. به این معنی که اگر شما یا شریک خوابتان حرکت کنید، تاثیر حرکت شما روی سطح تشک  فنری تانیل چوب کاهش می‌یابد و طرف مقابل کمتر آشفته می‌شود.

 

 


برچسب : ,
نویسنده : امروز نیوز | تعداد بازديد : 179 امتیاز : 3 | امتیاز شما : 1 2 3 4 5 6

موضوع: | نویسنده: امروز نیوز



ایجاد یک پادکست موبایل برای افرادی که بیشتر وقت خود را با تلفن همراه خود می گذرانند ایده جذابی به نظر می رسد. اگر به فکر تولید پادکست هستید و نمی خواهید از لپ تاپ یا کامپیوتر استفاده کنید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید. ما سعی کرده ایم یک راهنمای ساده در مورد نحوه ایجاد پادکست با گوشی خود ارائه دهیم.

پیش نیازها

حتی قبل از اینکه بخواهید با تلفن یا دستگاه دیگر خود یک پادکست ایجاد کنید، چند پیش نیاز وجود دارد که باید رعایت کنید. به عبارت دیگر، قبل از اینکه رکورد بزنید و شروع به صحبت کنید، باید در مورد برخی از الزامات شغلی تصمیم بگیرید.

عنوان پادکست شما چیست؟

مخاطب پادکست شما چه کسانی هستند؟

موضوع پادکست شما چیست؟

فرمت و نوع پادکست شما چیست؟

اگر به نتیجه بالا نرسیده اید، لطفاً به مقاله پادکست چیست بروید و راهنمای ساخت پادکست ما را بخوانید. پس از درک پیش نیازها، بقیه راهنمای ما در مورد نحوه ایجاد پادکست در تلفن خود را بخوانید.

برنامه های کاربردی برای ایجاد پادکست با موبایل

خوشبختانه، تعدادی اپلیکیشن برای تولید پادکست روی گوشی وجود دارد که عملکرد تقریبا مشابهی دارند. شما فقط باید با تلفن همراه خود یک پادکست بسازید و بتوانید صدای خود را با کمک اپلیکیشن ذخیره کنید.

در ادامه به معرفی چند برنامه مختلف می پردازیم. بد نیست خودتان در بین این چند برنامه جستجو کنید و گزینه مورد نظر را پیدا کنید.

لنگر

به راحتی در حال حرکت یک پادکست ایجاد کنید

Anchor یک برنامه ایجاد پادکست برای اندروید و iOS دارد که ویژگی های فوق العاده ای را ارائه می دهد. با کمک اپلیکیشن Anchor می توانید فایل های صوتی کوتاهی را در ابتدا و وسط پادکست خود انتخاب کنید، قسمت هایی از پادکست را ویرایش کنید و در نهایت همه را در یک اپلیکیشن منتشر کنید.

پادبین

برنامه ای برای ایجاد پادکست با Podbin تلفن شما

سرویس دیگری که به شما امکان می دهد از طریق تلفن همراه خود پادکست ایجاد کنید، Podbin است. با استفاده از اپلیکیشن Podbin می توانید پادکست ها را ضبط کرده و با گوشی خود میکس کنید و خروجی نهایی را دریافت کنید. Podbin همچنین به شما امکان دانلود آن را می دهد.

اپلیکیشن Podbin برای اندروید و iOS نیز موجود است. podbean را در گوگل پلی یا اپ استور جستجو کنید.

استودیو بلندگو

یک برنامه ایجاد پادکست با Spreaker Studio

سومین اپلیکیشن ساخت پادکست شیراحمدی موبایل Speaker Studio است که نسبت به دو پیشنهاد قبلی امکانات بیشتری دارد و البته کیفیت بهتری دارد. با این حال، نسخه رایگان دارای محدودیت‌هایی است، بنابراین نمی‌توان آن را یک برنامه سازنده پادکست رایگان نامید

Speaker Studio یک برنامه تولید پادکست منحصر به فرد نه تنها برای موبایل بلکه برای رایانه های ویندوز و مک است. اگر تازه شروع به کار کرده اید، در مورد این گزینه زیاد فکر نکنید و استفاده از Sprecker Studio را تا زمانی که در پادکست تسلط پیدا نکرده اید به تعویق بیندازید.

در میان گزینه های پیشنهادی، Anker می تواند تجربه بهتری برای انجام پادکست در گوشی شما ارائه دهد. هنگامی که ضبط پادکست خود را تمام کردید، به سادگی خروجی را ذخیره کرده و آن را در یک سرویس میزبانی دیگر آپلود کنید.

چند نکته برای کاربرانی که با استفاده از موبایل پادکست ایجاد می کنند

امیدواریم این راهنما تا اینجا به شما کمک کرده باشد. در اینجا چند نکته برای بهبود کیفیت پادکست در تلفن همراه آورده شده است که می تواند به بهبود پادکست شما کمک کند.

محیط ضبط پادکست را ساکت نگه دارید

مهمترین پارامتری که کیفیت فنی پادکست شما را بهبود می بخشد، پایین نگه داشتن صدای شما تا حد امکان است. در حالی که استفاده از یک میکروفون حرفه ای به این امر کمک می کند، تنظیم محیطی برای ضبط پادکست ها از اولویت بالاتری برخوردار است.

اکنون که می‌خواهید پادکست تلفن همراه را آزمایش کنید، مطمئن شوید که مکان ضبط شما برای مدت زمان ضبط به اندازه کافی ساکت باشد. تا جایی که می توانید فضا را به صورت آکوستیک صدا کنید تا صدای محیط را کاهش دهید

قبل از ضبط پادکست اجرا کنید

هر چه بیشتر دست بزنید و منظورتان را به گوش مخاطب برسانید، دنبال کردن آن برای مخاطب راحت‌تر خواهد بود. متنی را که می خواهید بخوانید یا موضوعی که می خواهید در مورد آن صحبت کنید تمرین کنید تا بتوانید تا حد امکان با تلفن همراه خود ضبط و آپلود کنید!
 

از پشتیبانی استفاده کنید

بدترین چیز اینه که گوشی رو بگیری و حرف بزنی! برای آموزش ساخت پادکست زهرا شیراحمدی  با تلفن همراه باید در حین مکالمه فاصله ثابت با گوشی را حفظ کرد و یک پایه مناسب تهیه کرد.

از میکروفون استفاده کنید

در ابتدا نیازی به تهیه میکروفون حرفه ای ندارید، فقط از یک میکروفون یقه ای معمولی استفاده کنید. از نظر تجربه، میکروفون یقه ای بهتر از تلفن همراه کار می کند.

 


برچسب : ,
نویسنده : امروز نیوز | تعداد بازديد : 18472 امتیاز : 3 | امتیاز شما : 1 2 3 4 5 6

موضوع: | نویسنده: امروز نیوز

دنیای بادکنک‌ها دنیای بسیار جذاب و هیجان انگیزی است. یکی از آیتم‌های خاص مرتبط به این بازی عمو بادکنکی است. اگر تجربه استفاده از خدمات عمود بادکنکی را نداشته یا نمی‌دانید عمو بادکنکی کیست توصیه می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست نداده و همراه ما باشید.

عمو بادکنکی کیست و فواید حضور آن برای کودکان در جشن ها
عمو بادکنکی کیست؟
عمو بادکنکی به فردی می‌گویند که وظیفه او سرگرم کردن کودکان و مهمان‌های کوچک حاضر در جشن و مجالس است. او به کمک انواع بادکنک و طراحی بازی و مدل‌های بادکنکی در این مسئولیت ایفای نقش می‌کند. درواقع عمو بادکنکی به محض شنیدن کلمه عمو بادکنک، یک بادکنک خوش رنگ و زیبا به کودکان تقدیم می‌کند. در ادامه برای شما عزیزان دربارۀ فواید استفاده از خدمات عمو بادکنکی در انواع جشن و مراسم شاد خواهیم گفت.

بررسی فواید حضور عمو بادکنکی برای کودکان در جشن‌ها
بررسی فواید حضور عمو بادکنکی برای کودکان در جشن‌ها
اگر دلتان می‌خواهد که در جشن تولد کودکان و مراسم خاصی که در پیش دارید هیچ گونه کم و کاستی نگذاشته و سنگ تمام بگذارید، آیتم عمو بادکنک بهترین گزینه ممکن است. موارد زیز از جمله مهم‌ترین فوایدی هستند که می‌توانید با حضور عمو بادکنکی از آنها بهره‌مند شوید:

بهم نخوردن نظم آیتم‌های بادکنکی
برخی از کودکان به محض مشاهده دکورهای بادکنکی بر این تصور هستند که می‌توانند از این بادکنک‌ها برای بازی و سرگرمی استفاده کنند. حتی ممکن است به چیدمان دکور بادکنکی دست زده و نظم آن را بهم بزنند. درواقع وظیفه عمو بادکنکی جلوگیری از اتفاقات مشابه است. او در جشن شما حضور دارد تا به کودکان بادکنک هدیه داده و اجازه ندهد که دکور بادکنکی شما آسیب ببیند.

شیوه مناسب رفتار با کودکان
شیوه مناسب رفتار با کودکان
شاید شغل عمو بادکنک در نگاه اول ساده به نظر برسد؛ اما باید بگوییم داشتن مهارت ارتباط با کودکان و خردسالان یک اولویت و فاکتور مهم در این شغل محسوب می‌شود. به عنوان مثال آقای بادکنک باید با نرمی و ملایمت با کودکان برخورد کرده و همواره لبخند بر لب داشته باشد. اگر کودکی برای بازی با بادکنک بهانه‌گیری کرد، عمو بادکنکی با مهارت خاص و داستان سرایی کودک را سرگرم می‌کند.

سرگرمی با بازی با بادکنک
جالب است بدانید شخص عمو بادکنکی قادر به ساخت اشکال مختلف با بادکنک است. مثلا در کسری از ثانیه می‌تواند بادکنکی را به شکل گل درآورده و به کودک متولد تقدیم کنید. این ویژگی جذابیت بازی و سرگرمی با بادکنک را برای فرزندان شما دوچندان می‌کند. اشکال بادکنکی که توسط عمو بادکنکی درست می‌شوند همواره در ذهن و خاطر کودکان ثبت شده و بازی با این بادکنک‌ها منجر به تقویت خلاقیت در کودکان می‌شود.

مراقبت از کودکان
اگرچه وظیفه عمو بادکنکی تحویل بادکنک‌های رنگی به کودکان است؛ اما باید بگوییم که آقای بادکنک بر رفتار کودکان نیز نظارت دارد. مثلاً اگر دعوا و ناراحتی بین بچه‌هلای حاضر در مراسم پیش بیاید، عمو بادکنک با سیاست و رفتار مناسب و سازگار با روحیه کودکان، به کمک بادکنک‌های رنگی این مشکل را حل می‌کند.

عمو بادکنکی آیتمی برای تمامی جشن ها
لازم است بگوییم که آیتم عمو بادکنکی صرفاً برای جشن تولد کودکان و خردسالان نیست. شما عزیزان می‌توانید از این آیتم برای سایر جشن و مجالس نیز استفاده کنید. معمولاً مراسم‌هایی مانند جشن عروسی، عقد و نامزدی و… برای کودکان ملال آور است و آیتم‌هایی مانند ، سرسره بادی، حباب بازی، تن پوش‌های عروسکی و… می‌تواند آنها را سرگرم کند.

با توجه به مطالب عنوان شده حتماً به اهمیت حضور عمو بادکنکی در جشن و مناسبت‌های مختلف پی برده‌اید. لازم است تاکید کنیم که استفاده از این آیتم برای جشن‌هایی که مدارس، کودکستان‌ها و سایر مراکز آموزشی برگزار می‌کنند نیز مناسب است. شما عزیزان می‌توانید خدمات عمو بادکنکی را از مجموعه مومنتاپ دریافت کرده و بستر بازی و سزگرمی را برای مهمان‌های کوچک حاضر در جشن و مراسم خود مهیا کنید.

https://irjavan.com/%d8%b9%d9%85%d9%88-%d8%a8%d8%a7%d8%af%da%a9%d9%86%da%a9%db%8c-%da%a9%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d9%81%d9%88%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1-%d8%a2%d9%86/


برچسب : ,
نویسنده : امروز نیوز | تعداد بازديد : 156 امتیاز : 3 | امتیاز شما : 1 2 3 4 5 6

موضوع: | نویسنده: امروز نیوز

 

دکتر فرجی بهترین متخصص اطفال به والدین توصیه می کنند که با شروع علائم تب بدون علت در کودکان و تشنج هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کنند تا اقدامات درمانی برای آن ها لحاظ شود . از آنجا که این دارو بر روی سیستم عصبی تاثیر دارد، مصرف آن باید به صورت مداوم و تحت نظر پزشک باشد. هرچند دیدن تشنج ناشی از تب برای فرزندمان ممکن است ترسناک باشد، اما این اختلال باعث آسیب مغزی یا تأثیر بر سطح هوش کودک نمیشود. ۱- اختلال هوشیاری، یعنی اطرافیان رانشناسد متوجه زمان و مکان نباشد، به صدازدن شما پاسخ ندهد یا بی هوش روی زمین بیفتد. گاباپنتین با اتصال محکم به کانالهای کلسیم حساس به ولتاژ که بر روی غشاء سلولهای مغزی مستقر هستند باعث مهار دپولاریزاسیون سلولهای مغزی میگردد. تشنج در اغلب موارد زندگی سگ شما را تهدید نمی کند اما اگر سگ شما تازه زایمان کرده و دچار تشنج شده است ممکن است دچار کمبود کلسیم خون شده باشد.

تنها روش تشخیصی، تست اسپاتولا است که پزشک با وارد کردن وسیله ای به نام اسپاتولا به دهان بیمار و تماس آن با دیوارهٔ حلق، واکنش بیمار را بررسی میکند. خشکی دهان نیز از علائم مربوط به مصرف این دارو میباشد که با آدامس یا آبنبات فاقد شکر میتوان آن را برطرف نمود. هوشیاری معمولاً در هنگام بروز این نوع تشنج از دست رفته و رفتارهای مختلفی ممکن است انجام شود. مصرف این دارو باتوجه به وضعیت و نوع مشکل شما متفاوت میباشد. اگرچه تشنج به سرعت زندگی سگ شما را تهدید نمی کند ، ما این موضوع که سگ شما قادر به کنترل بدنش نیست اصلا وضعیت خوبی نیست. در همین هنگام، برنار مکفدن، یکی از چهرههای شاخص جنبش تناسب اندام در آمریکا، پرهیز غذایی را در جامعهٔ آمریکا، بهعنوان وسیلهای برای دستیابی به سلامتی جسمانی ترویج نموده و مورد توجه عامهٔ مردم قرار داد. گاباپنتین یکی از داروهای پرمصرف از گروه داروهای ضد صرع است. بهبود خواب یکی از کاربردهای متداول عناب در طب سنتی است. درخت عناب با اندازهای متوسط میتواند تا 12 متر رشد کرده و برگهایی صاف و سبز، و پوست قهوهای روشن را شامل میشود. عناب را با نام هایی مانند خرمای قرمز، خرمای چینی، خرمای کره ای و خرمای هندی نیز می شناسند.

لذا احتیاطات لازم را رعایت کنید و با پزشک خود در تماس باشید. از آنجا که مصرف گاباپنتین لثههای شما را حساس میکند، لازم است در مدت درمان با این دارو بهداشت دهان و دندان را کاملاً رعایت نمایید و از مسواک نرم استفاده کنید. از آنجا که این دارو میتواند در عملکرد داروهای دیگر در بدن اختلال ایجاد کند لازم است پیش از شروع مصرف لیستی از کلیهی داروهای مصرفی خود در اختیار پزشک یا داروساز خود قرار دهید. اگرچه ممکن است در چند هفتهی ابتدایی درمان احساس بهبودی در شما ایجاد نشود، با این حال درمان خودرا ادامه دهید و طبق برنامهی منظم به پزشک خود مراجعه کنید و همچنین برای بهبود روند درمان کلیهی مشکلات و مسائل خودرا از پزشک یا داروساز خود سوال بفرمایید. در صورتی که همزمان با مصرف گاباپنتین از شربتهای ضداسید معده و یا هرگونه دارو جهت درمان سوهاضمه استفاده مینمایید، مصرف گاباپنتین را با این داروها حداقل دو ساعت فاصله دهید. در ابتدای درمان با این دارو ممکن است افکار ناراحت کنندهی شما از گذشته بیشتر شوند اما نگران نباشید. در ابتدای شروع درمان بیماری صرع با گاباپنتین ممکن است تعداد یا نوع حملات تشنج کمی تغییر کند اما نگران نباشید زیرا به مرور این مشکل برطرف میشود.

از این رو علائم نیز در بخشی از بدن بروز میکند. افزایش وزن نیز از عوارضی میباشد که ذهن بیماران مصرف کننده را مشغول میکند. وی خاطرنشان کرد: طبق آمار دفتر نظارت و پایش مصرف فرآوردههای سلامت سازمان غذا و دارو از میان ۸۳ هزار و ۵۵۳ مورد مسمومیت گزارششده از ۵۷ دانشگاه علوم پزشکی کشور در نیمه نخست سال ۱۳۹۹، ۸۲۲ مورد مربوط به مسمومیت با قرص برنج بوده است که یک درصد از کل مسمومیتها را شامل میشود که در رده سنی ۲۰ تا ۴۰ سال بودهاند. کپسولهای 300 و 400 میلیگرم نیز در کشور تولید میشود. تیروئیدیت می تواند میزان هورمون هایی را که تیروئید شما تولید می کند کاهش دهد. ممکن است پزشک شما درمان را با مقدار داروی کم شروع کند و پس از عادت کردن بدن، مقدار داروی شمارا افزایش دهد تا احتمال بروز عوارض ناشی از دارو کمتر شود. با این حال در صورتی که رانندگی میکنید باید حواستان به زمان مصرف داروها و خواب آلودگی ناشی از آنها باشد. بهتر است در این موارد افکار خودرا با نزدیکان و یا مشاور و پزشک خود درمیان بگذارید و آگاهانه نسبت به برطرف کردن آنها اقدام نمایید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد بهترین متخصص مغز و اعصاب لطفا از سایت ما دیدن کنید.


برچسب : ,
نویسنده : امروز نیوز | تعداد بازديد : 13757 امتیاز : 4 | امتیاز شما : 1 2 3 4 5 6

موضوع: | نویسنده: امروز نیوز

 


آموزش کراتینه مو در ایران صورت

آموزش کراتینه مو در حال حاضر توسط مراکز بزرگ و معتبر زیبایی برای متقاضیان انجام می شود و کسانی که مایل به یادگیری این روش برای فعالیت در این زمینه هستند امکان حضور در این آموزش ها را خواهند داشت. علاوه بر این، کسانی که به دنبال کار هستند و وارد بازار کار زیبایی می شوند نیز می توانند از یادگیری این شغل بهره مند شوند. پس برای شما هموطنان، بانوان و آقایان عزیز مقاله ای را آماده کرده ایم که در آن با آموزش کراتینه مو و کراتینه مو آشنا می شوید; پس با ما همراه باشید

کراتینه مو چیست؟

کراتینه مو روشی است که در آن مواد مغذی مخصوص مو به صورت موضعی روی موها زده می شود و ساقه مو را تقویت می کند. این روش مشکل ساقه مو را درمان می کند و از طرفی الگوی مو آزاد و صاف است، بنابراین به عنوان روشی برای افزایش زیبایی و سلامت مو به شمار می رود.

دلیل محبوبیت کراتینه مو چیست؟

ساقه مو مشکلات زیادی دارد و یکی از مهمترین علل آسیب به ساقه مو استفاده زیاد از رنگ و دکلره مو است که باعث خشکی، خشکی و سوختگی ساقه مو می شود. اکنون که کراتین به طور موثر این مسائل را برطرف می کند، این روش بسیار محبوب شده است.

65468

آموزش کراتینه هور

آموزش کراتینه مو به داوطلبان کمک می کند تا یاد بگیرند که چگونه کراتینه را به طور کامل روی موها اعمال کنند و یاد بگیرند که چگونه این کار را برای مشتریان سالن های زیبایی انجام دهند و از این طریق کسب درآمد کنند. آموزش کراتینه مو برای خانم ها و آقایان امکان پذیر است، زیرا هم آقایان با مشکلات فولیکول های مو روبرو هستند و هم خانم ها از این مشکل رنج می برند. اما از آنجایی که خانم ها بیشتر در معرض این مشکل هستند، تقاضا برای کراتینه مو بیشتر از خانم ها است و به همین دلیل است که خانم های بیشتری برای یادگیری کراتینه مو قدم برمی دارند.

دوره آموزشی کراتینه مو در مشهد

نتیجه محبوبیت کراتینه مو، تربیت آن است

از آنجایی که درمان کراتینه مو محبوبیت بیشتری پیدا کرده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. تقاضا برای این خدمات زیبایی در سالن ها در حال افزایش است. و تقاضا برای این خدمات زیاد است به همین دلیل نیاز به متخصصین بیشتری است که بتوانند اقدام کنند به همین دلیل محبوبیت کراتینه مو باعث شده است که نیاز به آموزش کراتینه مو داشته باشد و افراد را به انجام آن سوق دهد. کسب درآمد در بازار کار

آموزش کراتینه مو شیراز

آموزش کراتینه مو از صفر تا صد

مراکزی که آموزش کراتینه مو را برای هنرجویان ارائه می دهند سطح یکسانی ندارند و کیفیت آموزش آنها متفاوت است. اما بهتر است برای این کار به مراکزی مراجعه کنید که آموزش کراتینه را از صفر تا صد مو ارائه می دهند و از طریق آنها آموزش های پیشرفته انجام دهید تا هنرجو در پایان دوره به طور کامل بر روند کار مسلط شود. .

87422

فواید آموزش کراتینه مو

آشنایی با کراتینه مو مزایای بسیاری دارد که مهمترین آنها به شرح زیر است:

یادگیری یک حرفه جدید

فرصت های حضور در بازار کار

کاریابی در سالن های زیبایی زنانه یا مردانه

فرصت شغلی در محیطی امن و مناسب

کار پاره وقت کراتینه مو بودن

او از درآمد مناسب و قابل توجهی برخوردار است

کراتینه مو به محیط و فضای خاصی گره نمی خورد.

امکان استفاده از این روش بر روی مراجعین در منزل یا مکان های دیگر

فرصتی برای یافتن شغل مناسب در این زمینه در خارج از کشور

دوره های آموزشی کوتاه مدت

زمان کمتری برای برد نیاز دارد

آ...

هزینه آموزش کراتینه مو

قیمت آموزش کراتینه مو در شرکت ها یکسان نیست و نمی توان قیمت خاصی را در نظر گرفت. اما کسانی که تصمیم به مطالعه و یادگیری این روش آراستگی مو دارند، ابتدا باید مرکز آموزشی مورد نظر خود را انتخاب کنند تا از هزینه آن ایده بگیرند. توجه داشته باشید که قیمت بالای آموزش کراتینه مو تنها دلیل کیفیت خدمات آنها نیست و نباید به قیمت به عنوان عاملی در تعیین کیفیت آموزش نگاه کنید. اما بهتر است به مواردی غیر از هزینه تحصیل نیز توجه شود و محل شرکت برگزارکننده آموزش از زوایای مختلف در نظر گرفته شود تا از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل شود.

آموزش رایگان کراتینه مو

آموزش رایگان کراتینه مو از طریق شبکه های اجتماعی و موتورهای جست و جوی گوگل نیز در دسترس است، لذا علاقه مندان به یادگیری این روش می توانند در آموزش رایگان کراتینه مو شرکت کرده و اطلاعات بیشتری در مورد این روش کسب کنند. اما به یاد داشته باشید، دوره رایگان مقیاس کراتین 0-100 را به شما نمی دهد و تمام جزئیات را در اختیار شما قرار نمی دهد. بنابراین، روند یادگیری کراتین برای کسب درآمد در سالن زیبایی خوب نخواهد بود، فقط از این طریق می توانید در مورد این فرآیند اطلاعات بیشتری کسب کنید یا روند کار را مشاهده کنید. به عبارتی آموزش رایگان کراتینه مو را می توان گزینه مناسبی برای کسانی دانست که قصد شرکت در آموزش کراتینه مو را دارند تا قبل از شروع روند آموزشی و حضور در سمینارها و چشمان باز اطلاعات بهتری کسب کنند.

اهمیت بازدید از بهترین مراکز آموزش کراتینه مو

خدمات آموزشی در زمینه کراتینه مو و سایر روش های زیبایی از کیفیت یکسانی برخوردار نیستند، اما بسیاری از مراکز به عنوان بهترین مراکز آموزش کراتینه مو با استاندارد کاری بالا شناخته می شوند و ارجاعات فراوان آموزش نتیجه خوبی است. افرادی که برای دستیابی به آنها در بهترین مراکز آموزش کراتینه مو ثبت نام می کنند، معمولاً از مزایای زیر برخوردار می شوند:

اخذ مدرک فنی معتبر در پایان دوره آموزشی

امکان دریافت گواهینامه بین المللی و کار در خارج از کشور

پرداخت منصفانه و مقرون به صرفه

تمام نکات و جزئیات در مورد کراتینه مو را بدانید

مهارت های بیشتری کسب کنید و به شکل حرفه ای تری وارد بازار کار شوید

و...

اخرین حرف

اگر به دنبال مرکز بسیار مطمئن و مناسب برای آموزش کراتینه مو هستید می توانید از خدمات زیبایی ایران صورت بهره مند شوید. ایران فیشال یک مرکز تخصصی و حرفه ای است که تکنیک های زیبایی از جمله کراتینه مو، تزریق بوتاکس، پوست صورت و ... را به هنرجویان آموزش می دهد. بورسیه ها. ایران فیشال آموزش های خود را زیر نظر اساتید مجرب در شهرهای مختلف کشور از جمله مشهد، تبریز، شیراز، کرج، تهران و ... برگزار می کند. تا علاقه مندان به حضور در این آموزش ها به راحتی از این فرصت برخوردار شوند و بتوانند این مهارت را در شهر خود بیاموزند. برای اطلاعات بیشتر به سایت iranfacial.com مراجعه کنید.

 

مراجعه به صفحه مقاله: https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1383760-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%81%DB%8C%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D9%84
 


برچسب : ,
نویسنده : امروز نیوز | تعداد بازديد : 1404 امتیاز : 3 | امتیاز شما : 1 2 3 4 5 6

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

<-title->
<-content->