تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
امروز نیوز

آدرس آی پی:
سیستم عامل:
نسخه: بیت
اندازه تصویر:

امروز نیوز

خوب نیوز
صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت
تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

درباره ما


خبرنامه وبلاگ


برای اطلاع از بروز شدن وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید

امکانات دیگر


نظر سنجی

آخرین مطالب

» چگونه یک سالن زیبایی افتتاح کنیم؟ شرایط راه اندازی آرایشگاه
» آهنگ مازیار فلاحی به نام «رویای واقعی»
» مهاجرت به قبرس (اقامت و تابعیت قبرس شمالی)
» آهنگ جدید علیرضا پوراستاد به نام «بیا بریم»
» اینورترها، کنتاکتورها، معرفی قطع کننده های مدار.
» آموزش تنظیمات شبکه VMware Workstation و سرور به زبان ساده
» معایب پرینترهای جوهرافشان در مقابل مزایای آنها
» روانشناسی توسعه فردی: ارتقاء مهارت های شخصی
» آهنگ قدیمی مسعود صادقلو و مهدی حسینی به نام با تو این دل
» هک عالی فالوور اینستا
» کلمه پایانی راهنما به آتشگاه اصفهان
» چه ویژگی هایی برای انتخاب ماشین لباسشویی مناسب مهم است؟
» علائم خالی شدن باتری جاروبرقی چیست؟
» چگونه هشت دریاچه الیمالات ساده به من کمک کرد تا موفق شوم
» خرید فالوور اینستاگرام - آیا بعد مهم است؟
» ویژگی های تشک طبی فنری
» چگونه با گوشی پادکست بسازیم؟ راهنمای کامل پادکست در موبایل
» عمو بادکنکی کیست و فواید حضور آن برای کودکان در جشن ها
» هفت نکته درباره تشنج چیست که نمی‌توانید از دست بدهید
» آموزش کراتینه مویرگی در ایران صورت

آرشیو

تبلیغات

<-content->

پشتیبانی آنلاین


آمار وبلاگ

تعداد آنلاین : 2
بازدید امروز : 407
بازدید دیروز : 772
هفته گذشته : 407
ماه گذشته : 4249
سال گذشته : 69853
بازدید کل : 217848
تعداد پست ها : 39
تعداد نظرات : 0
پیج رنک : PageRank 0 out of 10

0

لینک دوستان


<-title->
<-content->
موضوع: | نویسنده: امروز نیوز

 


در سال های اخیر استفاده از پرینتر جوهرافشان برای چاپ تصاویر زیباتر بسیار رایج شده است. البته باید به یاد داشته باشید که در هنگام خرید این محصول نباید مزایا و معایب پرینترهای جوهرافشان را فراموش کرد. این نوع چاپگرها برای مصارف خاصی طراحی شده اند و استفاده از آنها برای کارهای عمومی مناسب نیست. دو نوع پرینتر جوهر افشان وجود دارد که شامل انواع حرارتی و پیزوالکتریک می باشد. این نوع پرینترها می توانند به خوبی رنگ را روی برگه ها پخش کنند و تصاویر بسیار زیبایی تولید کنند. البته ناگفته نماند که مزایا و معایب پرینترهای جوهرافشان بسیار زیاد است و برای بررسی آنها از جنبه های مختلف، از نحوه کار آنها گرفته تا هزینه های لازم برای چاپ مجدد، باید بخش های مختلف را بررسی کرد. در این بخش در نظر گرفته شود.

انواع پرینترهای جوهرافشان

مدل های زیادی در زمینه چاپگرهای جوهر افشان پدید آمده اند و بسته به نوع شرکت طراحی، شرکت های بزرگ اغلب بهینه سازی های مختلفی را در تجهیزات خود انجام می دهند تا در مصرف جوهر صرفه جویی کنند.

الف) چاپگر حرارتی رنگی

مزایا و معایب پرینترهای جوهرافشان برای هر یک از این مدل های چاپگر متفاوت است. این نوع چاپگرهای جوهرافشان از گرما برای پخش جوهر روی کاغذ استفاده می کنند و با استفاده از نازل نقاط لازم را روی کاغذ ایجاد می کنند، جایی که جریان الکترون ها از بین می رود تا رنگ های یکدست تری روی کاغذ ایجاد شود. حرارت ایجاد می کند و پس از تامین حرارت مورد نیاز، رنگ مورد نظر ذوب شده و با فشار زیادی روی کاغذ ریخته می شود و در نتیجه چاپ می شود.

ب) چاپگر جوهرافشان فیزوالکتریک

اگر می خواهید یک چاپگر اداری بزرگ بخرید یا اگر می خواهید به طور مرتب از چاپگر جوهر افشان استفاده کنید، پرینترهای فیزو الکتریک به عنوان بهترین برند شناخته می شوند. این نوع چاپگرها به جای گرما از مواد پیزوالکتریک بین جوهرهای خود استفاده می کنند. این دستگاه ها با جامد ساختن وسایل الکترونیکی سیستم رنگ را تغییر داده و با اعمال فشار ناگهانی باعث پخش شدن رنگ روی کاغذ می شوند.

مزایا و معایب پرینترهای جوهرافشان را در نظر بگیرید

به طور جامع، بخش های زیادی برای مقایسه و بررسی پرینترهای جوهرافشان وجود دارد و حتی این نوع چاپگرها را می توان با انواع دیگر چاپگرها مانند پرینترهای لیزری مقایسه کرد، اما دلایلی که به شما امکان می دهد مزایا و معایب را بدانید. چاپگرهای جوهرافشان که می توانید در ادامه مقاله بخوانید.

1) سرعت کم

با بررسی سرعت این نوع چاپگرها می توان با مزایا و معایب پرینترهای جوهرافشان به طور جدی برخورد کرد. مشکل اصلی پرینترهای جوهرافشان این است که زمان زیادی برای تولید فشار لازم برای پخش رنگ نیاز است و نسبت به سایر چاپگرها زمان بیشتری می برد و می توان گفت که این نوع چاپگر برای قطعه ای که دارد به مقدار بسیار بیشتری نیاز دارد. استفاده می کند. سرعت اصلا لازم نیست، مناسب نیست و باید از پرینتر لیزری استفاده کرد سرعت پایین چاپ این نوع چاپگرها می تواند کیفیت چاپ نهایی را افزایش دهد و مزیت اصلی چاپگرهای جوهرافشان است.

۲) سر کار بودن

یکی از مواردی که در مزایا و معایب پرینترهای جوهرافشان و دلیل اصلی استفاده کاربردی از آنها ذکر می شود، قابلیت چاپ این نوع چاپگرها بر روی انواع ابزار است. با چاپگر جوهر افشان می توانید چاپ های باکیفیت را روی هر سطحی ایجاد کنید. حتی پارچه های پارچه ای یا سی دی های مختلف و از آن برای کار خود استفاده کنید.

3) Pris isel o cetris inc

اگر می خواهید از این نوع پرینترها به درستی استفاده کنید، می توانید کارتریج های جوهر افشان را بارها شارژ کنید (به نام کارتریج های جوهر افشان قابل شارژ مجدد) یا آنها را به صورت لیتری بسازید. به این ترتیب شما نیازی به خرید کارتریج کامل مانند پرینترهای لیزری ندارید و می توانید از این ابزار با قیمت بسیار ارزان تری نسبت به مدل های لیزری استفاده کنید. چاپگرهای جوهرافشان مزایا و معایب زیادی دارند اما این مزیت باعث می شود هزینه تولید بسیار پایین و در عین حال با کیفیت بالا باشد.

4) هزینه خرید اولیه پایین

با در نظر گرفتن مزایا و معایب پرینترهای جوهرافشان می توان به هزینه اولیه کمتر این نوع چاپگرها پی برد. کارتریج اصلی این نوع پرینتر مایع است، بنابراین هزینه اولیه خرید این محصول بالاست. . امکان پذیر و ارزانتر از مدل لیزری است. بسیار مناسب برای افرادی که قدرت خرید چندان بالایی ندارند. این ویژگی خرید و لذت بردن از این ابزار را برای کار خود آسان می کند.

5) عدم صلاحیت برای چاپ بلند

با توجه به تولید حرارت برای تبخیر و ایجاد فشار برای چاپ برگه ها می توان گفت که در صورت استفاده زیاد از این نوع چاپگر مشکلات زیادی به وجود می آید. تا به حال مزایا و معایب پرینترهای جوهرافشان را دیده اید، اما بسیار خطرناک است و می تواند عمر دستگاه شما را تا حد زیادی کاهش دهد. همچنین استفاده بیش از حد از دستگاه امکان تحویل ناموفق را ایجاد می کند. رنگ هایی که برای رفع این مشکل باید هد این نوع چاپگرها را دوباره تمیز کنید که به این معنی است که مقدار زیادی رنگ از جوهر خود را از دست می دهید.

6) اندازه کوچکتر و تعمیر و نگهداری آسان تر

استفاده از این نوع چاپگر می تواند آسان تر باشد، حتی در اندازه های بزرگ، چاپگرهای لیزری اغلب بزرگتر هستند و نیاز به راه اندازی دارند و این مشکل می تواند تا حدودی بر عملکرد این دستگاه تأثیر بگذارد. اما چاپگرهای جوهرافشان اندازه بسیار کوچک تری دارند و می توانند استفاده از آن را آسان کنند، حتی پس از راه اندازی، این نوع چاپگر نیاز به تنظیمات خاصی ندارد و سریعتر شروع به کار می کند. . در مدل های صنعتی این دستگاه ها می توانند بهتر کار کنند و سریعتر راه اندازی شوند.

لازم به ذکر است که مزایا و معایب پرینترهای جوهرافشان آوافرهنگ بسیار زیاد و گسترده است و می توان آنها را بر اساس نوع نمایش و مقایسه دسته بندی کرد، به طور کلی عملکرد این نوع چاپگرها امروزه بسیار جذاب شده است و به دلیل ایجاد تصاویر زیبا و با کیفیت و البته هزینه ها . موارد پایین بسیار کاربردی تر هستند. البته نباید معایب پرینترهای جوهرافشان را نادیده گرفت و اگر به دنبال استفاده طولانی و سنگین در بازه های زمانی مختلف هستید، این نوع چاپگر می تواند مشکلات فراوان و کارایی پایین تری را برای شما به ارمغان بیاورد. بسیاری از مدل های صنعتی و خانگی برای این نوع چاپگرها طراحی شده اند و شرکت های معروفی مانند اپسون، کانن، اچ پی و ... محصولات با کیفیت و همچنین چاپ بر روی تمامی سطوح فقط از طریق چاپگرهای جوهرافشان قابل تحویل هستند و سایر چاپگرها نمی توانند از این ویژگی بهره ببرید.
 


برچسب : ,
نویسنده : امروز نیوز | تعداد بازديد : 1883 امتیاز : 4 | امتیاز شما : 1 2 3 4 5 6


<-title->
<-content->